הסתיים סכסוך הטייסים באל על

בתיווך ההסתדרות הגיעה הערב הנהלת החברה להבנות עם הטייסים. הטיסות חוזרות לסדרן

הסתיים סכסוך הטייסים באל על

בתיווך ההסתדרות הגיעה הערב הנהלת החברה להבנות עם הטייסים. הטיסות חוזרות לסדרן

דוד מימון מנכ"ל אל על. נחוש לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים של כבוד והקשבה הדדית
דוד מימון מנכ"ל אל על. נחוש לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים של כבוד והקשבה הדדית

הערב הגיעה הנהלת החברה, בתיווכה של ההסתדרות, להבנות עם נציגי הטייסים ובעקבות כך חוזרות טיסות אל על לסדרן ומסתיים הסכסוך הנוכחי של הטייסים בחברה.

טייסים לא הגיעו לטיסות

בשבועות שחלפו היו סכסוכים בין הטיייסים לבין הנהלת אל על, באשר למערך הטיסות ולוחות הזמנים של הפעילות הטיסתית. סכסוכים אלה התגברו עד שביום חמישי שחלף, לא הגיעו טייסים ל-4 טיסות מתוכננות ללוטון, מינכן בודפשט ובוקרשט. הטיסות בוטלו ומאות הנוסעים נשלחו לבתיהם. להנהלת אל על נגרמה מבוכה גדולה.

מזעור נזקים

כבר באותו היום עשתה הנהלת החברה כל שביכולתה כדי למזער את הפגיעה בלקוחות על ידי איחוד טיסות, הגדלת ציוד, חכירת מטוסים והעברת חלק מהנוסעים לחברות תעופה אחרות, תוך שהיא אומרת לתקשורת "שהחברה שמה את טובת הנוסעים לנגד עיניה".

הערב לאחר שהושגו ההבנות עם הטייסים מסרה החברה, כי "עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל, הדגיש דוד מימון את חשיבותה העצומה של מערכת יחסי עבודה תקינה בחברה. המנכ"ל הצהיר, כי הוא נחוש לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים המאופיינת, בכל מצב, בכבוד והקשבה הדדית, בשיח תרבותי ובחתירה מתמדת לדיאלוג המבוסס על שקיפות ואמון".

דוד מימון מנכ"ל אל על. נחוש לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים של כבוד והקשבה הדדית
דוד מימון מנכ"ל אל על. נחוש לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים של כבוד והקשבה הדדית

הערב הגיעה הנהלת החברה, בתיווכה של ההסתדרות, להבנות עם נציגי הטייסים ובעקבות כך חוזרות טיסות אל על לסדרן ומסתיים הסכסוך הנוכחי של הטייסים בחברה.

טייסים לא הגיעו לטיסות

בשבועות שחלפו היו סכסוכים בין הטיייסים לבין הנהלת אל על, באשר למערך הטיסות ולוחות הזמנים של הפעילות הטיסתית. סכסוכים אלה התגברו עד שביום חמישי שחלף, לא הגיעו טייסים ל-4 טיסות מתוכננות ללוטון, מינכן בודפשט ובוקרשט. הטיסות בוטלו ומאות הנוסעים נשלחו לבתיהם. להנהלת אל על נגרמה מבוכה גדולה.

מזעור נזקים

כבר באותו היום עשתה הנהלת החברה כל שביכולתה כדי למזער את הפגיעה בלקוחות על ידי איחוד טיסות, הגדלת ציוד, חכירת מטוסים והעברת חלק מהנוסעים לחברות תעופה אחרות, תוך שהיא אומרת לתקשורת "שהחברה שמה את טובת הנוסעים לנגד עיניה".

הערב לאחר שהושגו ההבנות עם הטייסים מסרה החברה, כי "עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל, הדגיש דוד מימון את חשיבותה העצומה של מערכת יחסי עבודה תקינה בחברה. המנכ"ל הצהיר, כי הוא נחוש לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים המאופיינת, בכל מצב, בכבוד והקשבה הדדית, בשיח תרבותי ובחתירה מתמדת לדיאלוג המבוסס על שקיפות ואמון".

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן