Skip to content

"בקרב הציבור החרדי יש הון אנושי מעולה"

כך אמר הבוקר אבי חסון המדען הראשי במשרד הכלכלה. הוא הכריז על שתי תוכניות: האחת - הענקת 200 שעות יעוץ ליזמים חרדים, השניה – מתן ליזמים חרדים עד 85% מהתקציב הנדרש למימון המיזם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אבי חסון
אבי חסון

"בקרב הציבור החרדי יש הון אנושי מעולה – אנו רואים חשיבות כלכלית רבה ברתימת ההון האנושי הזה ושילובו בתעשיית הידע בפרט והתעשייה ככלל", אמר הבוקר אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה, בוועידת ההייטק השנייה למגזר החרדי בירושלים.

לדבריו, "ישנם מגוון גופים וגורמים שונים, לרבות במשרד הכלכלה, האמונים על סיוע לתעשייה ולעסקים, לעובדים, ליצואנים וליזמים. התפקיד שלנו, בלשכת המדען הראשי, הוא לקדם יזמות טכנולוגית".

שתי תוכניות

חסון הכריז על שתי תוכניות חדשות, שלדבריו, הן משמעותיות מאד, שיושקו בשבועות הקרובים. התכנית הראשונה מעניקה ליזמים חרדים 200 שעות יעוץ ומאפשרת להם לשבת עם היועצים של לשכת המדען הראשי ולנתח את הפוטנציאל של אותו מיזם. התכנית השנייה תאפשר ליזמים מהמגזר החרדי לקבל עד 85% מתקציב הנדרש למימון המיזם.

"המימון שאנו מעניקים מאפשר ליזמים לזכות במימון מבלי לוותר על המניות במיזם. הטבה נוספת שכלולה בתכנית זו, היא היכולת לקבל מהמדען הראשי את האישור טרם השגת המימון המשלים. הדבר יאפשר לכם לבוא אל קרנות הון סיכון ומשקיעים ולומר להם שאת רב המימון כבר השגתם", ציין חסון.

לדברי חסון, "תכניות אלו תואמות את התוכניות והיעדים של שר הכלכלה, נפתלי בנט ולשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה ונועדו לעודד את היזמות החרדית בתחום ההייטק. יש כאן מאמץ שחשוב וכדאי לעשות. מיצוי הפוטנציאל הטמון בציבור החרדי יטיב, לא רק עם הכלכלה הישראלית, אלא עם החברה הישראלית כולה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן