Skip to content

איזי ג'ט הטיסה ב-12 חודשים מיליון נוסעים עסקיים

שיא חדש במספר הנוסעים למטרות עסקים באיזי ג'ט. בישראל הטיסה איזי ג'ט בחודשים ינואר-אפריל השנה 105,713 נוסעים יוצאים ונכנסים , גידול של כ-72% בהשוואה לאותה התקופה אשתקד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
קרולין מקול. הצלחת האסטרטגיה
קרולין מקול. הצלחת האסטרטגיה

איזי ג'ט הודיעה היום כי במשך 12 החודשים שחלפו עד מרץ השנה, היא הטיסה 12 מיליון נוסעים עסקיים. נתון זה מראה, כי אחד מכל חמישה נוסעים באיזי ג'ט, עושה זאת למטרת עסקים. 62 מיליון איש טסים עם איזי ג'ט מדי שנה. מספר הטסים למטרות עסקים גדל ב-44% אחוזים משנת 2010.

בטיסות מישראל ואליה הטיסה איזי ג'ט בארבעה החודשים הראשונים של השנה 105,713 נוסעים יוצאים ונכנסים, שזה גידול של כ-72% בהשוואה לאותה התקופה אשתקד.

למשוך אנשי עסקים

כדי למשוך למטוסי נוסעים עסקיים המשיכה איזי ג'ט במשך 2013 לפתח את מבחר מוצריה עבור הטסים למטרת עסקים בהציעה להם תעריף "הכל כלול" המצטרף ל"תעריף הגמיש" הפופולארי ובידוק ביטחוני מהיר במרבית נמלי התעופה הגדולים. כמו כן, המשיכה איזי ג'ט לחתום עסקאות עם חברות נסיעות ועם ארגונים גדולים במגזרים הפרטי והציבורי.

השותפויות שאיזי ג'ט בנתה במערכת ההפצה העולמית איפשרו לה להגדיל את נוכחותה בשוק הנסיעות למטרות עסקים. החברה גם חתמה בשנתיים האחרונות על מספר גדול של חוזים עם תאגידים.

השוק התאגידי

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול: "הגידול במספר הנוסעים למטרת עסקים הטסים באיזי ג'ט מצביע על הצלחת האסטרטגיה בה נקטנו בשנת 2010, במטרה להגדיל את האטרקטיביות שלנו בפני קהל הנוסעים העסקיים. מגוון שיפורים, בהם מקומות ישיבה שמורים, תעריף "הכל כלול" ובידוק בטחוני מזורז שיחקו תפקיד חשוב במשיכת קהל גדול יותר של טסים למטרת עסקים ובזכייה בנתח גדול יותר של השוק התאגידי".

לדברי מקול, "ההאטה הכלכלית והקיצוץ בהוצאות עודדו נוסעים למטרת עסקים להתנסות באיזי ג'ט ומשעשו כך, רובם המכריע נטה להישאר עימנו בשל חוויית הטיסה והתמורה הגבוהה שאנו נותנים לכספם. 95% מהטסים למטרת עסקים אומרים, כי יטוסו עימנו שוב, מה שמוכיח כי התמקדות החברות בטיסות בעלות תמורה מצוינת הינה עובדה קיימת.

"ניתן לראות בגידול במספר הנוסעים למטרת עסקים סממן מעודד שמלמד כי מספר מדינות, בהן בריטניה, מתחילות לחזור למצב של צמיחה כלכלית.

"הצירוף המנצח של איזי ג'ט, הכולל את הרשת הרחבה ביותר של יעדי עסקים יחד עם מחירים נמוכים ושירות ידידותי, מבטיח כי נוכל להרחיב את נתח השוק שלנו במגזר זה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן