Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: בארץ הפלאות

מי ארגנה לעצמה מסיבה באווירת אליסה בארץ הפלאות, מה חגגו עורכי הדין קרן נהרי ותמיר גילת, איך שומרים חברי הסופרברנדס על מסורת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סופרברנדס

סופרברנדס-ישראל – הארגון המכתיר בכל שנה את מותגי העל של ישראל, ממשיך את מסורת ארוחות הבוקר. השבוע זה קרה במלון דן תל-אביב, שם נפגשו חברי מועדון הבכירים של הארגון עם יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, פרופ' אבישי ברוורמן. לאירוע התייצבו 30 מנכ"לים, שהמותגים שלהם נבחרו על ידי הצרכנים בארץ כסופרברנדס, ביניהם: דורון ספיר, מנכ"ל Cal; רמי שביט, בעלי המשביר לצרכן; דוד עיני, מבעלי חברת המזרח-לנדרובר; רמי לוי; אביב איתני, מבעלי ביתילי; יעל רבהון, מנכ"ל אבוט ישראל; ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם; מיכאל דיין, מנכ"ל טמבור; אורן רווח, מבעלי אלקליל; נורית הראל, יו"ר ד"ר פישר; דני שרף, נשיא הנקל סוד ישראל; אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל. המוזמנים שוחחו עם ברוורמן על תוכניות עתידיות, הציגו לו הצעות לנושאים לטיפול ולקידום והתכוננו לקראת ההכרזה על רשימת הסופרברנדס החדשה, שתפורסם בחודש הבא.

דורון ספיר, ערן יסעור, רמי לוי, אבישי ברוורמןדורון ספיר, ערן יסעור, רמי לוי, אבישי ברוורמן

אמנית ויזמית

דניאלה אייזנברג, אמנית ויזמית, נכדתו של המיליארדר המנוח, שאול אייזנברג, ערכה בביתה שבסביון אירוע לחשיפת תערוכת הציורים הראשונה שלה: "דניאלה בארץ הפלאות". הציורים הוצגו בחצר הבית, שקושטה בהשראת הסיפור על אליסה בארץ הפלאות. מתוך 35 עבודות, במחירים שבין 1,500 ל-3,000 דולר, נמכרו 18. חלק מההכנסות יועברו לעמותה למלחמה בסרטן ולאגודת צער בעלי חיים. בין הנוכחים, שנהנו ממסיבת תה כמו באנגליה, שם נולדה בעלת הבית: רפי ומלכה סוויד, עפרה שמלצר-רייף, סמדר רינות נימרוד, רוני פורר, אווה קסטיאל, ישראלה שטיר, עו"ד ברוריה לקנר, דני ודניאל אייזנברג, רני ופזית גלוגאו, ראש מועצת סביון מוטי לנדאו, אבי ואסנת מרקוביץ. נעדר מהאירוע, לרגל עסקיו, אביה של דניאלה, ארווין אייזנברג, שראה את התערוכה יום קודם ואף רכש שלוש תמונות לביתו שבסביון.

דניאלה עפרה שמלצר, דניאלה אייזנברג עפרה שמלצר, דניאלה אייזנברג

האופרה הישראלית

איציק ויוכי שרם, אירחו בביתם שברמת השרון אירוע מוסיקלי לחברי אגודת הידידים של האופרה הישראלית. לאחר קוקטייל של רביבה וסיליה התקיימה תכנית מוסיקלית ברוח צרפתית, במהלכה שרו זמרי האופרה, המשתתפים בהפקה הקרובה של "ריגולטו", בהם: הילה בג'יו, נעמה גולדמן, גיא מנהיים, נמרוד גרינבוים ועודד רייך. במוזמנים: פרופ' רות ארנון ובעלה אריאל; ג'ניס ודני גילרמן; ציפי ואפריים קונדה; בת שבע בובליל; פרופ' יוסי גרוס ואשתו צביה.

חנה מוניץ, עליזה יפו, יוכי שרם, שרה סלעחנה מוניץ, עליזה יפו, יוכי שרם, שרה סלע

הצד הנותן מקבל הרבה יותר

בני הזוג, עו"ד קרן נהרי ועו"ד תמיר גילת, אירחו בביתם שבסביון את האירוע השנתי של הקרן לחקר הסרטן ואת מינויו של גילת כיו"ר הקרן הפועלת בהתנדבות, כשכל התרומות מגיעות בשלמותן לחוקרי סרטן בישראל. האורחים שמעו על פעילות הקרן, שהקימה לאה זסקין לפני כארבעה עשורים, והאזינו להרצאות  של שני מדענים מהמובילים בישראל בתחום חקר הסרטן: ד"ר גל מרקל ופרופסור רונית סאצ'י-פיינרו. את הערב בו הופיעה הזמרת שרונה אלימלך הנחתה עדי מאירי. המארח והיו"ר החדש של הקרן, תמיר גילת, נשא נאום מרגש בו אמר, בין היתר: "ברצוני להתייחס למונח הדאנה – הנתינה,  שהינו אחד מאבני היסוד של הבודהיזם נתינה ממקום טוב ונקי , אחת הזכויות החשובות השמורות לאדם. לתפיסתי הצד הנותן מקבל הרבה יותר מהצד המקבל". בין התורמים: עו"ד בני נהרי; שלמה ועתליה שמלצר; ענת וצביקה בר נתן; שרון אילון וארז אלוביץ; אבנר קופל; עו"ד אלי זוהר; צילי ודני נווה;  מיכאלה ברקו ורון צוקרמן; רפי ומלכה סוויד; יעל ורוני בראון; יגאל שרמייסטר; הלל ואורלי קוברנסקי.

דני נווה, תמיר גילת, קרן נהרי, צילי נווהדני נווה, תמיר גילת, צילי נווה, קרן נהרי

כשריצוף וקרמיקה נפגשים

חברת "רצף", מהוותיקות בתחום הריצוף (נוסדה ב 1929), התמזגה עם חברת "דור קרמיקה", הקיימת כבר כעשרים שנה. שיתוף הפעולה בין שתי החברות הוליד אולם תצוגה חדש ומרשים בנמל תל אביב, המעוצב כחללים פתוחים בקווים נקיים. המוזמנים לאירוע הפתיחה נהנו מארוחת ערב חגיגית של השפים פול אסנהיים ואביב משה. השגריר האיטלקי, פרנצ'סקו מריה טאלו, הגיע לברך.

פרנצ'סקו מריה טאלו, אורי קרמר, פיני גרשון, דורון סלמהפרנצ'סקו מריה טאלו, אורי קרמר, פיני גרשון, דורון סלמה

עובר ושב

מועצת אגודת הידידים של הטכניון אישרה את המלצת עמוס חורב, נשיא הטכניון והיו״ר היוצא של האגודה, למנות את האלוף (מיל') חגי שלום כיו״ר האגודה. שלום יחליף חורב, שמילא תפקיד זה מעל 3 עשורים. הוא סיים בהצטיינות את לימודיו בפקולטה לתעשייה וניהול בטכניון, בשנת 1981, כשחורב שימש כנשיא הטכניון. כמו כן הינו בוגר אוניברסיטת ניו יורק במנהל עסקים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן