Skip to content

המשטרה עצרה פעילות של רשת ההימורים ויקטור צ'נדלר בישראל

עשרים בני אדם חשודים כי הפעילו את רשת ההימורים הלא חוקית והם נעצרו הבוקר במבצע משטרתי רחב היקף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היחידה הארצית לחקירה פשיעה כלכלית וכוח המשימה המשולב "הימורים באינטרנט" ניהלו חקירה משותפת עם יחידת יהלום ברשות המיסים, שעניינה חשד לרשת הימורים אינטרנטית מסועפת וחובקת עולם. הבוקר (רביעי) נעצרו עשרים חשודים בכך שניהלו רשת הימורים המנוהלת ומתופעלת על ידי מספר רב של מעורבים ישראלים. העצורים נחשדים בביצוע עבירות של ניהול וארגון הימורים, עבירות על פקודת מס הכנסה ועבירות על חוק איסור הלבנת הון בהיקפים שמוערכים בעשרות מיליוני שקלים.

ויקטור צ'נדלר - הסניף הישראלי
ויקטור צ'נדלר - הסניף הישראלי

על פי החשד, מעורבים מספר ישראלים בניהול אתר אינטרנט להימורים בלתי חוקיים ורשת ענפה של סוכנים, מפיצים, שליחים, אנשי שירות ותמיכה טכנית בארץ ובעולם וכך הפעילו רשת הימורים של אתר ההימורים הידוע "ויקטור צ'נדלר", שגלגלה על פי החשד עשרות מיליוני שקלים. ממצאי החקירה עולה כי משרדי האתר והשירות מצויים בחו"ל והעברת הכספים וביצוע ההימורים נעשית באמצעות סוכנים וסוכני משנה הפזורים ברחבי הארץ, בין היתר ב"פיצוציות".

בתום חקירה סמויה ממושכת ומורכבת שניהלו היחידות, במהלכה נחשפה הרשת ואופן פעולתה ונאספו ראיות נגד החשודים, נערכה הבוקר פעילות נרחבת בסיוע לוחמי יחידת קורל במג"ב. במסגרת הפעילות עצרו היחידות לחקירה יותר מ-20 חשודים, מכל רחבי הארץ, בחשד למעורבות בפרשה וכן ערכו חיפושים בבתיהם ובמספר פיצוציות השייכות לחלק מהחשודים ואשר על פי החשד, שימשו כ"סוכנויות" של אתר ההימורים.

בהתאם להתפתחות החקירה יובאו היום החשודים המרכזיים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן