Skip to content

אוניברסיטת תל אביב תעניק את פרס הכלכלה למפתחי Waze

הפרס, ע"ש הוגו רמניסיאנו, יוענק לנועם ברדין, אורי לוין, אהוד שבתאי ואמיר שנער, על חזונם ועל כושר ההמצאה בפיתוח אפליקציית Waze, אשר הפכה ליישום הניווט הגדול ביותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אוניברסיטת תל אביב תעניק את פרס הכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו לשנת 2014 למייסדי ומפתחי Waze: נועם ברדין, אורי לוין, אהוד שבתאי ואמיר שנער. הפרס יוענק להם במסגרת אירועי חבר הנאמנים שיחלו השבוע.

פרס רמינסיאנו יוענק למייסדי Waze על ההשפעה יוצאת הדופן שלהם בפיתוח הכלכלי והטכנולוגי של מדינת ישראל, על חזונם ועל כושר ההמצאה בפיתוח אפליקציית Waze, אשר הפכה ליישום הניווט הגדול ביותר, המבוסס על שיתוף מידע על ידי המשתמשים.

מודל לחיקוי

עוד ציינו בנימוקי הוועדה את החוש העסקי של המייסדים והמפתחים, שהוביל לשילוב של Waze בע"מ עם קבוצת Google, את היותם מודל לחיקוי מעורר השראה לדורות חדשים של יזמים ישראליים ועזרתם לחיזוק מעמדה של ישראל בזירת ההיי טק הבינלאומית.

פרס הכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו ניתן בהוקרה על הישגים בכלכלה, בטכנולוגיה במחקר ופיתוח בישראל. מייסד הפרס, מר הוגו רמניסיאנו ז"ל היה תעשיין מצליח בתחום הטקסטיל ונחשב לגדולי התורמים למדינת ישראל,

עם מקבלי הפרס מהשנים האחרונות נמנים, בין היתר: יו"ר סנו ברונו לנדסברג, ד"ר יוסי ורדי, התעשיין סטף ורטהיימר, איש העסקים והתעשיין דב לאוטמן, הנגיד לשעבר של בנק ישראל, פרופ' יעקב פרנקל, יו"ר צ'ק פוינט, גיל שוויד, יו"ר חברת אל-על פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, גליה מאור מנכ"ל בנק לאומי (לשעבר), מקסין פסברג מנכ"ל אינטל ישראל, קובי ויהודית ריכטר, מייסדי חברת מדינול.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן