Skip to content

מנכ"ל חדש למלונות קראון פלזה והולידיי אין: מיכאל פלסז

פלסז יחליף בתפקידו את רון יריב ששימש כמנכ"ל המלונות של קבוצת אפריקה ישראל. פלסז מגיע מתוך הרשת, שבה שימש כמנהל אשכול המלונות בתל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיכאל פלסז (48), מונה למנכ"ל מלונות קראון פלזה והולידיי אין שבבעלות קבוצת אפריקה ישראל. פלסז יחליף בתפקידו את רון יריב, אשר הודיע על סיום תפקידו לאחר חמש שנים בקבוצה.

מיכאל פלסז מנכ"ל מלונות קראון פלזה והולידיי אין הנכנס
מיכאל פלסז מנכ"ל מלונות קראון פלזה והולידיי אין הנכנס

פלסז, בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה באוניברסיטת בן גוריון, ובוגר תוכנית המנכ"לים היוקרתית של אוניברסיטת קורנל ניו יורק, הוא בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בענף המלונאות.

פלסז החל את דרכו במלון דניאל בהרצליה ומשם עבר לרשת מלונות דן. בשנת 2004, לאחר כשלוש שנים בתפקיד מנהל תפעול בחברת תיירות, הצטרף למלונות אפריקה ישראל ומונה למנהל מלון הולידיי אין אשקלון, בהמשך מונה למנהל קראון פלזה ירושלים. בשנת 2011 מונה למנהל מלון קראון פלזה סיטי סנטר, ובתפקידו האחרון שימש פלסז כמנהל אשכול ת"א (קראון פלזה סיטי סנטר וקראון פלזה ת"א).

מנכ"ל אפריקה ישראל, אברהם נובוגרוצקי, בירך על מינויו של פלסז ואמר כי רשת קראון פלזה ביססה את מעמדה בשוק הישראלי כרשת הבינלאומית המובילה בתחום המלונאות בישראל "ואין ספק כי ניסיונו הרב של מיכאל בתחום, יחד עם הצוות המקצועי המלווה אותו, ימשיכו להצעיד את הרשת קדימה כסמל למצויינות ואיכות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן