Skip to content

איזי ג'ט תאפשר לאתר את המחירים הזולים ביותר

באמצעות כלי איתור באתר החברה, שיתחיל לפעול החל מחודש יוני השנה. החברה גם משפרת, בשיתוף עם אתר Flightradar24, את כלי מעקב אחר הטיסות שלה בזמן אמת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איזי ג'ט מוסיפה שתי תכונות חדשות באתר האינטרנט שלה, easyJet.com. החל מחודש יוני השנה, הכלי לאיתור התעריף הזול באתר, יאפשר גם ללקוחות למצוא את המחירים הזולים ביותר, המוצעים במשך החודש בו הם רוצים לבצע את נסיעתם, ולעשות זאת ביתר קלות ופשטות.

הכלי לאיתור המחירים הזולים
הכלי לאיתור המחירים הזולים

איזי ג'ט גם שיפרה את כלי מעקב הטיסות שלה על ידי שותפות עם אתר האינטרנט הפופולארי Flightradar24. בכך יתאפשר לנוסעים, חברים וקרובי משפחה לראות את תנועות המטוסים בזמן אמת על גבי מפה.

הכלי למעקב אחר המטוסים בזמן אמת
הכלי למעקב אחר המטוסים בזמן אמת

תצוגה גרפית נוחה

פיטר דאפי, מנהל הקבוצה המסחרית של איזי ג'ט אומר: "הכלי שלנו לאיתור התעריפים הזולים ביותר יסייע ללקוחותינו לצפות במבחר התעריפים שלנו בתצוגה גראפית נוחה לשימוש. הנוסעים שלנו מעוניינים שיעמוד לרשותם כמה שיותר מידע רלוונטי ואנו בטוחים כי האפשרות לעקוב אחרי הטיסה בזמן אמת, יחד עם השיפורים שהכנסנו בכלי מעקב הטיסה, יתחבבו עליהם.

"יחד עם זמני טיסות המעודכנים עד לדקה האחרונה, אנחנו מחברים את מרכז הבקרה המבצעית שלנו בלוטון ישירות ללקוחות דרך עידכונים המופיעים בזמן אמת. כלי מעקב הטיסות הוא מהיר, אינטואיטיבי ונגיש וניתן יהיה לצפות בו באתר האינטרנט easyJet.com, באתר המותאם לסלולאר ובאפליקציות שלנו ל-IOS ואנדרואיד".

הודעות דחיפה

איזי ג'ט השיקה לאחרונה שירות הודעות דחיפה, כך שלקוחות בעלי מכשירי IOS יכולים לקבל עידכונים אוטמטיים הקשורים לשלבי מפתח בטיסות שלהם ובתנועת אצבע בודדת על גבי המסך, יכולים להגיע לדף הרלוונטי עבורם ביישום.

יותר מ-8.6 מיליון איש הורידו את אפליקציית איזי ג'ט מאז הושקה בדצמבר 2011. איזי ג'ט ממשיכה להשקיע בטכנולוגיית הטלפונים הניידים. easyJet.com הינו אתר האינטרנט השלישי הפופולארי בעולם במספר החיפושים אחר חברות תעופה והוא זוכה לכ- 400 מיליון גולשים מדי שנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן