Skip to content

הטירה המכושפת: וינדזור וראלף לורן למען חקר סרטן השד

חדשות: בבריטניה - המלכה נתנה אישור לאירוח ארוחת גאלה לגיוס כספים לחקר הסרטן וראלף לורן התגייס לעצב. ובצרפת - לוריאל פריז נותנת את הטון באיפור הכוכבות על השטיח האדום. ובלי סלפי אי אפשר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנסיך וויליאם, הדוכס מקיימברידג', הולך בעקבות אמו הנסיכה דיאנה, וארגן אירוע ענק לגיוס כספים בטירת וינדזור. הנסיך הוא נשיא עמותת "Royal Marsden Cancer" וארוחת הערב נועדה לגיוס כספים לבית החולים הלונדוני רויאל מרסדן המתמחה בחקר הסרטן.

כדי שהאירוע יהיה נוצץ ומרהיב, גייס הנסיך את מעצב-העל ראלף לורן. הכל באישור סבתא, כמובן. הטירה כבר ידעה מבקרים ונשפים, אולם זוהי הפעם הראשונה שהטירה בת ה-900 עוברת מהפך על-ידי מעצב-על בעל שם בינלאומי ומארחת גם "פשוטי עם". בהתאם, התבקשו המוזמנים להשאיר את המצלמות והטלפונים הניידים שלהם בבית.

אל האירוע, בו נכחו נציגי משפחת המלוכה הבריטית, הוזמנו כל אנשי השמנא והסלטא מרחבי העולם, בני אצולה, וגם זמרי רוק ושחקנים. רובם הגיעו לבושים בעיצובים של ראלף לורן. 

לורן בן ה-74, שתרם רבות לחקר סרטן השד, עוזב את ארה"ב רק לעתים נדירות. הוא הגיע לאירוע מלווה באשתו ריקי ושלושת ילדיו – דיוויד, דילן ואנדרו. לורן ניצל את ההזדמנות להודיע על תרומה נוספת של כמה מיליוני פאונד להקמת מכון מחקר חדש – "מרכז ראלף לורן למחקר סרטן השד" – שייפתח בשנה הבאה בבית החולים רויאל מרסדן שבצ'לסי. 

לפי כיוון השעון: אמה ווטסון, קייט בלאנשט, ז'אנג זי, וקארה דלויגטון. צילום: יח"ץ
לפי כיוון השעון: אמה ווטסון, קייט בלאנשט, ז'אנג זי, וקארה דלויגטון. צילומים: יח"ץ

 

המסך עולה: לוריאל פריז שותף ומאפר רשמי של הכוכבות הגדולות בפסטיבל קאן

פסטיבל קאן 2014, שמתקיים בימים אלה, הוא במה נהדרת למאפרי-העל מבית לוריאל פריז ליצור מראות איפור ייחודיים לכוכבות על השטיח האדום. שגרירות לוריאל פריז, מגיעות לפסטיבל מכל רחבי העולם, וביניהן: בלייק לייבלי, זואי סלדנה, ג'ין פונדה, ג'ולייאן מור, ליה קבדה, פרידה פינטו, אווה לנגוריה, לארה סטון ועוד.

הסלפי של מאחורי הקלעים: זואי סלדנה, ג'יליאן מור וליה קבדה. צילום: לוריאל חו"ל
הסלפי של מאחורי הקלעים: זואי סלדנה, ג'יליאן מור וליה קבדה. צילום: לוריאל חו"ל

השנה מככב הזהב כמוטיב מרכזי ליצירת מראות האיפור עבור כוכבות הפסטיבל ועבור הדוברות. קארים רחמן, אמןהאיפורהמומחה של לוריאל פריז, שאב את ההשראה מעולם הקולנוע, ויצר מראות שמשלבים השתקפות של אור עם צבעים חזקים עבור יצירות איפור מרהיבות אשר תארנה את השטיח האדום בכל אחד מערבי הפסטיבל. 

השנה, מציגה ומקדמת לוריאל פריז בקאן שלוש שגרירות חדשות: בלייקלייבלי, זואיסלדנה ולארהסטון. בנוסף, ביום חמישי 22.5, תייצגנה ג'יין פונדה, לארה סטון, ברברה פלווין וביאנקה בלטי את לוריאל פריז בנשף השנתי של ארגון Amfar לגיוס תרומות למאבק באיידס. המותג יאפר את הדוגמניות, שתכבדנה בנוכחותן ותשתתפנה בתצוגת האופנה, כנותן החסות הרשמי לאיפור המקצועי באירוע. 

לפי כיוון השעון: ברברה פלאבין, דוטזן קרוס, אווה לונגוריה וג'וליאן מור. צילומים: יח"ץ
לפי כיוון השעון: ברברה פלאבין, דוטזן קרוס, אווה לונגוריה וג'וליאן מור. צילומים: יח"ץ

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן