Skip to content

נחנכו משרדיה החדשים של אינקוביט

החממה הטכנולוגית, בבעלותה המלאה של אלביט מערכות, ממוקמת בפארק המדע שבבאר שבע. מתוכננת להשקיע ביותר מעשרים מיזמים בתחומים טכנולוגיים, הסינרגטיים לעבודתה של אלביט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נחנכו משרדיה החדשים של אינקוביט – חממה טכנולוגית בבעלותה המלאה של אלביט מערכות הממוקמת בפארק המדע שבבאר שבע. החממה פועלת לקידום היזמות הטכנולוגית ובתכוניתה להשקיע בשמונה השנים הבאות ביותר מעשרים מיזמים שיעסקו בתחומים טכנולוגיים סינרגטיים לתחומי עבודתה של אלביט. ההשקעה של אלביט מערכות בחממה מהווה נדבך נוסף במסגרת השקעותיה של החברה במחקר ובפיתוח, המסתכמות בכ10% ממכירותיה של החברה בארץ ובעולם.

בצלאל מכליס – נשיא אלביט מערכות. צילום אסף שילה
בצלאל מכליס – נשיא אלביט מערכות. צילום אסף שילה

נשיא אלביט מערכות, בצלאל (בוצי( מכליס, אמר: "חדשנות טכנולוגית ויזמות עסקית הם ערכים מרכזיים בחזון של אלביט מערכות ולכן הפעילות שלנו במסגרת החממה ובייחוד בבאר שבע, המציבה את נושא הטכנולוגיה במרכז העשייה שלה- הינה טבעית ביותר. תחום הסייבר במיוחד, הוא מנוע צמיחה חשוב שלנו ואנו נשקיע מאמץ מיוחד בפיתוח תחום זה גם במסגרת החממה".

רן בר-סלע – מנכ"ל אינקוביט הציג את המודל הייחודי של אינקוביט – המחפשת להשקיע במיזמים בתחום האזרחי שיש להם מרכיב טכנולוגי פורץ דרך שהוא בעל שימוש אפשרי גם בשווקים בהם פועלת אלביט. הוא ציין, כי אינקוביט כבר ביצעה שתי השקעות ראשונות.

יוסי סמולר – מנהל תוכנית החממות במשרד המדען, ציין שייחודיותה של חממת אינקוביט היא ביכולתה להוסיף ערך גבוה למיזמים בזכות תשתיות פיתוח, הידע ההנדסי הנצבר בחברה וההון האנושי המקצועי בקבוצת אלביט מערכות.

טל אלעל – סגן ראש עיריית באר שבע אמר: "פארק ההייטק החדש והעובדה שבאר שבע הינה "בירת הסייבר של המדינה" הופכים את באר שבע ממנוע צמיחה עירוני דרומי למנוע צמיחה חשוב ברמה הלאומית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן