Skip to content

הבחירות לנשיאות יתקיימו ב-10 ביוני. אדלשטיין: ביזו את התהליך

"עד עתה המירוץ הנוכחי התאפיין בהכפשות ובדה-לגיטימציה - התנהלות שלטעמי ביזתה את התהליך ופגעה קשות במוסד החשוב הזה", אומר יו"ר הכנסת. "אני רוצה לאחל לכל המתמודדים הצלחה, אך יותר מזה: מבקש ואף דורש, בשמי, בשם הכנסת ובשם העם בישראל: לנהוג בהדר, בכבוד, בהגינות, במוסר וביושר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבחירות לנשיאות תהיינה ב-10 ביוני. כך הודיע יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין. יו"ר הכנסת גינה את האופן שבו התנהלה עד עכשיו מערכת הבחירות לנשיאות ואמר כי הוא התנהלותם של המתמודדים ביזתה את התהליך ופגעה קשות במוסד הנשיאות.

גינה את ההכפשות והדה לגיטימציה. אדלשטיין (צילום: דוברות הכנסת)
גינה את ההכפשות והדה לגיטימציה. אדלשטיין (צילום: דוברות הכנסת)

"תפקיד נשיא המדינה הוא תפקיד חשוב. נשיא מדינת ישראל אמור לאחות את הקרעים ולגשר בין לבבות. מוסד הנשיאות בעיני הינו מוסד חשוב המהווה סמל לאחדות העם, במיוחד בעיתות משבר וקונפליקט", אמר יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין. "לצערי ואני בטוח שלצער כולנו, עד עתה המירוץ הנוכחי התאפיין בהכפשות ובדה- לגיטימציה – התנהלות שלטעמי ביזתה את התהליך ופגעה קשות במוסד החשוב הזה. אני רוצה לאחל לכל המתמודדים הצלחה, אך יותר מזה: מבקש ואף דורש, בשמי, בשם הכנסת ובשם העם בישראל: לנהוג בהדר, בכבוד, בהגינות, במוסר וביושר – אחד כלפי השני וכולם כלפי המוסד״.

התאריך האחרון להגשת מועמדות יחול ביום שלישי הבא. המעוניינים להעמיד את מועמדותם  יגישו את בקשתם בכתב, בצירוף של לפחות 10 חתימות של חברי כנסת.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן