Skip to content

הדקה ה-90 מקימה חממת השקעות בסטארט-אפים בתחום התיירות

בראש הקרן יעמוד מייסד ובעל הקבוצה אילן כהן. הקבוצה ביצעה כבר השקעה ראשונה בסטארט-אפ הישראלי SUPERFLY. גם גוגל ישראל נרתמה לפרויקט ותארח מדי חודש במשרדיה את הסטארטאפיסטים שיציגו את פיתוחיהם במטרה לגייס השקעות להמשך דרכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת התיירות הישראלית הדקה ה-90, מקימה קרן להשקעות בסטארט-אפים בתחום התיירות. הקרן תשקיע 10 מיליון שקלים למשך ארבע שנים בשלושה עד חמישה סטארט-אפים מדי שנה ותפעל במודל של שיתופי פעולה עם קרנות הון סיכון.

מייסד קבוצת הדקה ה-90, אילן כהן, שיעמוד בראש קרן ההשקעות
מייסד קבוצת הדקה ה-90, אילן כהן, שיעמוד בראש קרן ההשקעות

בראש קרן ההשקעות יעמוד מייסד קבוצת הדקה ה-90, אילן כהן, אשר שימש כמנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופתו של אריאל שרון. כהן, המוכר היום לציבור המשקיעים כיו"ר חברת הביומד אינסוליין, נחשב ליזם ישראלי המומחה בתחום התכנון האסטרטגי.

החברה, שבחנה כבר מעל ל-30 סטארט-אפים, ביצעה השקעה ראשונה בחברת SUPERFLY – סטארט-אפ ישראלי הפועל מספר שנים בתחום מועדוני הנוסע המתמיד ומאפשר למשתמשים בתחום לנהל בצורה חכמה וטובה יותר את הנקודות והמיילים שצברו. האפליקציה מאפשרת לערוך חיפוש והשוואת מחירים בין טיסות שונות ובתי מלון, בהתבסס על צבר הנקודות והמיילים של כל משתמש.

אילן כהן מסביר כי הקבוצה החליטה להקים את הקרן בשל התנופה הטכנולוגית האדירה שהתחום חווה בשנים האחרונות: "כקבוצה שמוכרת כאחת מחברות האונליין הראשונות בישראל וככזו שמעל ל-60% ממכירותיה מתבצעות באינטרנט ובסלולר, חשוב לנו להמשיך ולהוביל את השוק, תוך חשיפה מתמדת לסטארט-אפים המתקדמים בתחום מהארץ ומהעולם", אמר.

SUPERFLY - סטארט-אפ ישראלי הפועל מספר שנים בתחום מועדוני הנוסע המתמיד
SUPERFLY - סטארט-אפ ישראלי הפועל מספר שנים בתחום מועדוני הנוסע המתמיד

גם גוגל ישראל נרתמה לפרויקט ותארח מדי חודש במשרדיה את הסטארטאפיסטים שיציגו לנציגי הדקה ה-90 את פיתוחיהם, במטרה לגייס השקעות להמשך דרכם.

קבוצת הדקה ה-90 פועלת בענף התיירות הישראלי בתחום השיווק הישיר והשיווק באמצעות האינטרנט משנת 1997. היא תספק לסטארט-אפים הנבחרים הוסטיניג, ידע נרחב בתחום התיירות וקשרים לגופי ענק בינלאומיים בתחום הנסיעות.

1 Comment

  1. תמיר
    20 במאי 2014 @ 14:44

    יש פרטים לקרן הזאת? טלפון, מייל?
    תודה מראש

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן