Skip to content

אבי ניסנקורן נבחר ליו"ר ההסתדרות

בית נבחרי ההסתדרות הצביע ואישר את מינויו של אבי ניסנקורן לתפקיד יו"ר ההסתדרות. ניסנקורן: "ההסתדרות היא ביתם של העובדים והגמלאים בישראל ואני כאן כדי לשמור על הבית הזה ולהוביל אותו להישגים חדשים". עיני: "אבי הוא איש הגון וישר, אבל הוא לא פראייר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אבי ניסנקורן
אבי ניסנקורן יו"ר ההסתדרות הנבחר

אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, נבחר לשמש יושב ראש ה-14 של ההסתדרות הכללית החדשה, על ידי בית נבחרי ההסתדרות. ניסנקורן יכנס לתפקידו ב-1 ביוני ויחליף בתפקיד את עופר עיני, אשר הודיע על פרישתו לפני כשישה חודשים.

עו"ד שעסק בתחום יחסי העבודה

עו"ד אבי ניסנקורן, בן 47, הוא בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב. לפני שהחל לשמש יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, הוא עמד בראש משרד עורכי דין, מהמובילים בארץ בתחום יחסי העבודה. לפני כ-15 שנים גוייס יסנקורן לראשונה להסתדרות, כדי להוביל את מחלקת ההסכמים הקיבוציים ולאחר מכן שימש בתור היועץ המשפטי של האגף לאיגוד מקצועי.

בתפקידו האחרון ניהל ניסנקורן משאים ומתנים והוביל הסכמי שכר ארציים והסכמי עבודה לסקטורים רחבים במשק.

יו"ר ההסתדרות נשוי לד"ר אנדריאה ניסנקורן, רופאה בכירה ומומחית לנוירולוגית ילדים במרכז הרפואי שיבא תל-השומר. לזוג שני ילדים.

ההתאגדות היא המהפכה החברתית

לאחר בחירתו אמר ניסנקורן: "ההסתדרות היא ביתם של העובדים והגמלאים בישראל ואני כאן כדי לשמור על הבית הזה ולהוביל אותו להישגים חדשים. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות מקרב לב לעופר עיני על עשייתו הציבורית רבת השנים ועל תרומתו האדירה להגנה על זכויות עובדים ולקידום העבודה המאורגנת בארץ. ההסתדרות של היום חזקה ויציבה מאי פעם. מתוך אמונה עמוקה בערכי השוויון וצמצום הפערים החברתיים, אני מתחייב כי ההסתדרות תהא מובילת דרך בתחומים אלו. יחד עם העובדים, אנו נמשיך להוביל את תנופת ההתאגדות אשר סומנה זה מכבר בתור המהפכה החברתית המשמעותית ביותר בעידן הנוכחי".

לממשלה יש פרטנר

עופר עיני. יו"ר ההסתדרות. צילום: יח"צ
עופר עיני. יו"ר ההסתדרות היוצא. צילום: יח"צ

יו"ר ההסתדרות היוצא, עופר עיני, בירך בדבריו את אבי ניסנקורן ואמר: "אנחנו מכירים כבר המון שנים ואני האדם שמכיר אותך הכי טוב. אבי הוא קודם כל איש הגון וישר, בשפה שלי – הוא לא פראייר. אני אומר לממשלה כבר עכשיו – שלא תטעו – תושיטו יד ויש לכם פרטנר רציני".

עיני התייחס בדבריו גם לאתגרים שממתינים ליו"ר ההסתדרות הנכנס כבר בתקופה הנוכחית: "את המתנה הראשונה כבר קיבלת – השר בנט מקדם הצעה לשעון גמיש – החלטה תמימה לכאורה שהולכת להוריד הרבה מאוד כסף מציבור העובדים. אין לי ספק שאם אני שם מולך את מטען הצד הראשון אתה תדע לפרק אותו".

שר הכלכלה, נפתלי בנט, ברך את אבי ניסנקורן על בחירתו ליו"ר הסתדרות העובדים: "אני מברך את ניסנקורן על בחירתו לתפקיד יו״ר ההסתדרות. בפני ניסנקורן ניצבים אתגרים חשובים בשנים הקרובות ובראשם הצורך בהתאמת שוק העבודה לצרכי הכלכלה והמשק, תוך שימת דגש והקפדה על הזכויות הראויות של העובדים ומתן תגמול הולם לכל עובד ועובדת בישראל. אני משוכנע שנדע להמשיך ולעבוד יחד – עם ניסנקורן וההסתדרות, שהיא שחקן חשוב ומרכזי בכלכלה – ולהוביל קדימה את שוק התעסוקה והכלכלה, לרווחת העובדים והמשק. יחד, נצלח את האתגרים הניצבים בפנינו בשנים הקרובות."

השר ברך גם את יו"ר ההסתדרות היוצא, עופר עייני ואמר: "בתקופת כהונתו של עופר נרשמו הישגים משמעותיים לעובדים תוך התחשבות בצרכי המשק הישראלי ועל כך הוא ראוי להערכה. בטוחני כי הוא עוד יעשה רבות למען אזרחי ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן