Skip to content

אייר ברלין תפעל מחודש יולי עם טכנולוגיית סייבר

המערכת תאפשר לפעול במגוון פעולות: SabreSonic, מכירות ושירות לקוחות (CSS), מערכת הזמנת מקומות לנוסעים, ספירת מלאי, צ'ק אין, מסחר אלקטרוני, תובנות מנתונים וניהול הרשת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת אייר ברלין תתחיל מחודש יולי הקרוב להשתמש במערכת הזמנת מקומות טיסה ושאר אפשרויות הניהול המתקדם של חברת סייבר העולמית. הקבוצה בחרה בסייבר כדי לספק לה חבילה טכנולוגית שלמה, אשר תתמוך בעסקיה הגלובאליים. במסגרת ההסכם תעבור חברת התעופה לפלטפורמה משולבת של מגוון פעולות חיוניות, כגון: SabreSonic מכירות ושירות לקוחות (CSS), מערכת הזמנת מקומות לנוסעים, ספירת מלאי, צ'ק אין, מסחר אלקטרוני, תובנות מנתונים וניהול הרשת.

אייר ברלין. תוכל באמצעות התוכנה של סייבר לייעל את הפעילות השוטפת
אייר ברלין. תוכל באמצעות התוכנה של סייבר לייעל את הפעילות השוטפת

לדברי אייר ברלין, היא תוכל באמצעות התוכנה של סייבר לייעל את הפעילות השוטפת, לכונן הכנסות מצטברות ולספק לנוסעים הצעות טיסות ממוקדות ושירותים מותאמים אישית.

פתרון משולב

וולפגנג פרוק-שאוור, מנכ"ל אייר ברלין: עם סייבר, אנו מקבלים פתרון משולב מספק יחיד, אשר יאפשר לנו להגשים את יעדינו המסחריים ולהתייעל בתחומים רבים. התוכנה של סייבר תעזור לנו להתמודד עם בקשות הנוסעים ברמה פרטנית יותר, ותאפשר לנו להציע להם חווית טיסה יותר אישית. המעבר לסייבר הוא בהתאם לאסטרטגיה של אייר ברלין לעבוד עם חברות תעופה שותפות, ולנהוג ביעילות עסקית. נמשיך להיות שותף חזק ואמין עבור שותפינו – סוכנויות נסיעות, מפעילי תיירות ותאגידים בגרמניה, אוסטריה, שוויץ ובעולם".

מסע מרתק

טום קליין, מנכ"ל חברת "סייבר": "חברת אייר ברלין יוצאת למסע מרתק ליצירת יעילות ברמה עולמית, התואמת את גישת 'הלקוח-קודם-לכל'. אנו גאים על הבחירה בנו כשותף הטכנולוגי שיאפשר זאת. אירופה היא אזור צמיחה מרכזי עבור סייבר, וחברת "אייר ברלין" מצטרפת למספר ההולך וגדל של ספקים אירופיים שכבר בחרו בסייבר. אנו נעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם "אייר ברלין" בשנים הקרובות כדי לתמוך בעסקים שלהם ולפתוח הזדמנויות לחדשנות, באמצעות מינוף המגמות והנתונים העדכניים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן