Skip to content

אנחנו על המפה: סופ"ש מוצלח לספורטאיות הישראליות

הספורטאיות הישראליות מייצגות את ישראל בכבוד: כדורסל: ניצחונות באיטליה * התעמלות אמנותית: מדליית זהב באוזבקיסטאן * כדורעף: ניצחון בצרפת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מילאנו: ניצחונות לנבחרת ישראל בכדורסל על נבחרת איטליה ועל שחקניות מכללת ורג'יניה טק 

אחרי שניצחה ביום חמישי את נבחרת סין, ממשיכה הנבחרת קדימה בניצחון נהדר 77-79 על נבחרת איטליה, אחרי שתי הארכות. הישראליות ששמרו מצויין לאורך כל המשחק, היו יכולוה לנצח בתום 40 הדקות, אבל שלשה של האיטלקיות 8 שניות לסיום הובילה לשוויון 64-64 ולירון כהן החטיאה זריקת ניצחון. גם בהארכה הראשונה הנבחרת ישראלית הובילה, שוב האיטלקיות השוו ל-  72-72 שלוש שניות על הלוח והפעם קטיה לוויצקי החטיאה זריקת ניצחון. בהארכה השנייה הייתה שליטה ישראלית עם הגנה נהדרת ואחוזים גבוהים מהעונשין.

קלעו לישראל: שי דורון 21, לירון כהן 18, מיכל אפשטיין 17, קטיה לוויצקי 10, קטיה אברמזון 4, נעמה שפיר 3, נעמי קולודני, ג'ניפר פליישר ורוני בן-נון 2 כ"א.

היום אחר הצהריים סיימה הנבחרת את טורניר ההכנה באיטליה בניצחון 40-70 על מכללת וירג'יניה טק. קלעו לנבחרת: דניאל דיאמנט 14 ו-7 ריב', נעמה שפיר 13, מירב דורי 10, ג'קי קאלין 9, שירן צעירי 8, מיכל אפשטיין 7, שי דורון 4, ג'ניפר פליישר 3, נועה גנור 1. לירון כהן ושי דורון שיחקו מעט דקות.

זה היה משחק ההכנה האחרון של הנבחרת לקראת מוקדמות אליפות אירופה. מחר (יום שני) יחזרו השחקניות לישראל. בעוד שבועיים וחצי יתחיל "הדבר האמיתי" כשהנבחרת תצא למשחק חוץ ראשון במסגרת המוקדמות בקרואטיה.

המאמן עדן ענבר מרוצה מאוד אחרי ניצחונות על סין ועל איטליה: "לפני הכל צריך לזכור שאלו משחקי גיבוש והכנה", אומר ענבר בשיחה מאיטליה, "אנחנו מתרגלים את הדברים שעבדנו עליהם בארץ ומאוד מרוצים מההתקדמות שעשינו בתקופה מאוד לא ארוכה. זו גאווה גדולה לנצח נבחרת כמו סין, שמדורגת שמינית בעולם וסיימה את האולימפיאדה האחרונה במקום השישי וכמובן שלנצח את איטליה בחוץ זה תמיד הישג יפה. אנחנו מאוד מרוצים מהאווירה, הרצון והמחויבות של השחקניות, אבל זוכרים היטב שאלו רק משחקי הכנה והדבר המהותי עוד לפנינו והמלאכה רבה."

הנבחרת באימונים. צילום: אלונה חליוא, איגוד הכדורסל
הנבחרת באימונים (צילום: אלונה חליוא, איגוד הכדורסל)

טשקנט: נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית על הפודיום

בסוף השבוע התקיימו בטשקנט, אוזבקיסטן, תחרויות סבב גביע העולם 2014 של התאחדות ההתעמלות הבינלאומית. סבב גביע העולם כולל 9 תחרויות במדינות שונות במהלך השנה. התחרות האחרונה תתקיים השנה בחודש ספטמבר, בקאזאן שברוסיה. הניקוד שצוברים המתחרים ב-4 תחרויות מתוך ה-9 נחשב להם ובעלי הניקוד הגבוה ביותר בכל מכשיר יוכתרו כמנצחים על הפודיום בקאזאן.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה, במשותף עם הנבחרת הרוסית, במדליית זהב במכשיר המשולב (3 כדורים 2 סרטים). בתרגיל קבוצתי במכשיר האלות זכו המתעמלות הישראליות במדליית הכסף, שוב במשותף עם הנבחרת הרוסית. המתעמלות מאזרבייג'אן זכו במקום הראשון. בקרב רב זכו הישראליות במדליית כסף (הפעם הרוסיות הקדימו אותן וזכו בזהב) והמתעמלת נטע ריבקין זכתה במדליית ארד בתרגיל אישי במכשיר החישוק.

צרפת: נבחרת ישראל בכדורעף ניצחה את נבחרת צרפת במוקדמות אליפות אירופה 2015

נבחרת הנשים בכדורעף ניצחה 0:3 (23:25, 15:25, 24:26) את נבחרת צרפת, המארחת של הטורניר הראשון בשלב השני במוקדמות אליפות אירופה 2015. זהו הניצחון הראשון לנבחרת ישראל, שפותח לה הזדמנות חדשה בבית 5 בו היא משובצת.

היום תסיים הנבחרת את הטורניר במשחק מול נבחרת שבדיה. הטורניר השני והמכריע בשלב השני במוקדמות יתקיים בסוף השבוע הבא במכון ווינגייט. 

[related-posts title="עוד בספורט:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן