Skip to content

חדש: ניסאן פולסאר

ניסאן פולסאר , האצ'בק חמש דלתות של ניסאן, כולל טכנולוגיות כמו צג המבט ההיקפי ( Around View Monitor) ומערכות בטיחות ונוחות המופיעות לראשונה בסגמנט, מנוע טורבו חסכוני ועיצוב נועז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התשוקה של ניסאן לחדשנות וטכנולוגיה הביאה אותה לשנות לחלוטין את נוף המכוניות המשפחתיות בשבע השנים שחלפו. כעת מרחיבה ניסאן פעם נוספת את סל המוצרים שלה עם מתחרה מלהיבה חדשה לחלוטין בשוק דגמי ההאצ'בק המשפחתיים – הפולסאר.

ניסאן פולסאר החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

הפולסאר החדשה, המשלבת עיצוב נועז, חדשנות טכנולוגית ומרחב פנימי, מביאה מימד חדש לרכבים המשפחתיים ומציעה את כל האיכויות המוכרות של ניסאן בחבילה חדשה ומסוגננת. השקת הפולסאר משקפת את השאיפה של ניסאן לספק תכנון חכם וחדשנות טכנולוגית לקהל רחב יותר.

הפולסאר החדשה מלאה וגדושה במגוון של טכנולוגיות נגישות ושימושיות, המתוכננות לגרום לנהג להרגיש בטוח ונוח יותר. המוניטין של ניסאן כחברה המציגה טכנולוגיות חדשות בפלח השוק זכה לחיזוק באמצעות מגוון רחב של מאפיינים השמורים בדרך כלל למכוניות מנהלים או יוקרה.

מערכת Safety Shield המתקדמת של ניסאן – שורה של מערכות וטכנולוגיות המשתלבות יחד כדי להציע "רשת ביטחון" מקיפה לנהגים – משולבת גם היא במלואה בתכנון של הניסאן פולסאר.

מקבץ של טכנולוגיות שימושיות מסייע לנהגים ליהנות ממלוא הפוטנציאל של הפולסאר החדשה בביטחון מלא. בין שלל המערכות המוצעות במכונית החדשה אפשר למצוא בלימת חירום בעת סכנת התנגשות מלפנים ( Forward Emergency Braking), זיהוי עצמים נעים (Moving Object Detection), התראת סטייה מנתיב (Lane Departure Warning) והתראת שטחים מתים (Blind Spot Warning).

הפולסאר היא המכונית היחידה בקבוצתה שמציעה זיהוי עצמים נעים, התראת סטייה מנתיב והתראת שטחים מתים כציוד סטנדרטי לפחות באחד מהדגמים. טכנולוגיה מתקדמת נוספת המשולבת בתכנון המכונית היא פנסי LED ראשיים. פנסים מסוג זה הוצגו לראשונה במערך הדגמים של ניסאן בקשקאי וב-X-Trail, שמייצרים אור חד ולבן ואף צורכים 50% פחות חשמל מפנסים רגילים.

מגוון מנועי הטורבו של הפולסאר מציע שילוב מושלם של ביצועים וחיסכון. מנוע הבנזין DIG-T 1.2 ליטר מציע ביצועים מעולים ביחס לממדיו, עם הספק של 115 כ"ס.

החדשה של ניסאן (צילום יח"צ חו"ל)

מנועי הפולסאר החדשים משלבים ביצועים חזקים עם רמת פליטות נמוכה, עם פליטות CO2 של פחות מ-95 גרם/ק"מ*. הפולסאר מוצעת גם עם תיבת ההילוכים האוטומטית המתקדמת של ניסאן, XTronic. תיבה זו, המתוכננת להעניק לנהגים את הטוב משני העולמות, מציעה אספקת כוח חלקה במהירויות מנוע נמוכות והחלפות הילוכים ישירות תחת עומסים כבדים יותר.

הודות למרחק הסרנים הגדול ביותר בקבוצה (2,700 מ"מ) וארגון מרחבי חכם, הפולסאר מציעה הרבה יותר מרחב רגליים וכתפיים מאחור מאשר המתחרות בקבוצתה. יתר על כן, עם מרווח ברכיים אחורי של 692 מ"מ, הפולסאר מרווחת יותר מאשר מכוניות רבות בקבוצה D (רכבי מנהלים). למרות זאת, היא שומרת על קומפקטיות (אורך של 4,385 מ"מ), כך שהיא קלה לחנייה בסביבה עירונית צפופה.

אפשר לזהות את המכונית בקלות הודות לשבכה הקדמית בצורת V ולקימורים השריריים הנועזים שהפכו לסמל מסחרי של החברה. היא תוכננה ועוצבה עבור השוק האירופאי ותיוצר במפעל הייצור של ניסאן בברצלונה.

הפולסאר תושק לקראת סוף השנה בישראל. פירוט רמות אבזור ומחירים יתפרסמו לקראת ההשקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן