Skip to content

פינוי האחים מדירת עמיגור הוקפא

פינוים של שלושה אחים מדירת עמיגור בנהריה, הוקפא. הדרמה שהתחוללה אתמול והגיעה לשיאה לאחר ניסיון אחד האחים לשים קץ לחייו, נרגעה. מועד הפינוי, נדחה. דובר עמיגור: לאחר פניית מגפון, הוחלט להקפיאו ולהעביר את הנושא לבחינה מחודשת במשרד השיכון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פינוים של שלושה אחים מדירת עמיגור בנהריה, הוקפא. הדרמה שהתחוללה אתמול והגיעה לשיאה לאחר ניסיון אחד האחים לשים קץ לחייו, נרגעה. מועד הפינוי, נדחה. דובר עמיגור: לאחר פניית מגפון, הוחלט להקפיאו ולהעביר את הנושא לבחינה מחודשת במשרד השיכון

מאת אליק מאור

פינויים של האחים אדרי מדירת עמיגור בנהריה, לא יבוצע בינתיים. כך הודיע היום ארז שני, איש עמיגור. שני מסר כי בעקבות פניית מגפון בעניין הפינוי, החליטו בהנהלת עמיגור להקפיאו ולהעביר את הנושא לבחינה מחודשת במשרד השיכון.

כפי שפורסם כאן במגפון בערב שבת, דני אדרי (54) תושב נהריה שקיבל עם  שני אחיו צו פינוי מדירת עמיגור בה חיו לאחר מות אמם, ניסה לשים קץ לחייו לאחר שראש ההוצאה לפועל בעכו דחה בחמישי האחרון, את בקשתם לעיכוב הליכים. הפינוי נקבע למחר בבוקר ומשטרת נהריה הזדרזה ומסרה לאחים שבמידה ולא יפנו את דירתם, היא תאבטח את קבלני הפינוי על פי צו ובקשת עמיגור.

מגפון פנה לעוזר שר  השיכון, דניאל גבאי שהבטיח לבדוק את הנושא. דובר משרד השיכון אריאל רוזנברג גלגל את העניין לפתחו של מנהל פיתוח משאבים וקשרי ציבור בעמיגור, ארז שני. האחרון  לא היסס וכבר במוצ"ש בדק את הנושא והבוקר הודיע כי עמיגור מקפיאה את הפינוי ומעבירה את  תיקם של האחים אדרי לעיון מחודש במשרד השיכון.

אדרי , המאושפז בבית החולים שבנהריה, לאחר נסיון ההתאבדות, פרץ בבכי כשהתבשר על כך ואמר  "סוף , סוף אני מרגיש שמישהו בכלל סופר אותי. שאני חשוב למישהו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן