Skip to content

המקום שבו צומח הימין הקיצוני ופורחת הגזענות ושנאת הזרים

למה בישראל לא מתרגשים מעליית הימין הקיצוני באירופה? כי אנחנו מזמן ימין קיצוני ומאוד שונאים ערבים. ועל הדרך ממנה המדליף מס' 1 את המדליף הקטן ליו"ר הוועדה הכי סודית והזנב שהוא הצבא מכשכש בכלב שהיא המדינה וציפי לבני שרה בממשלה. רק בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אבוי! גוואעלד! שוד ושבר! יהודים, הזדעקו נא, כי אירופה היא אנטישמית! קיצונית יימח שמם. ראיתם כמה קיצוניים יש שם? כמה כוח נתנו שם למפלגות הימין שלהן ששונאות זרים ורוצות לאומניות פנימית על טהרת אזרחיה ההיסטוריים? צרפת לצורפתים! בלגיה לוופל! אנגליה סייב דה קווין! והם בכלל שונאים מוסלמים, מאוד שונאים אותם. זה בכלל לא נגד יהודים, אם כי נדמה שאנחנו נדחפים לכל חגיגה. יותר מדי טורקים, ואלבנים, ומרוקאים, וטוניסאים, ולובים, ושאר צרפוקאים ובכלל ערבים! כן, כן, ערבים מוסלמים אדוקים באירופה, אילו עם הזקן של החמאס! הרוצחים! עושי הפיגועים. את אלו הימין האירופאי שונא, וזה גם נחשב לאנטישמיות מובהקת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילמה: ציפי מנשה)
המדליף שמינה את המדליף. נתניהו (צילום ארכיון: ציפי מנשה)

ואצלנו האירוע הזה עבר באוושה חרישית באופן יחסי להתלהמות היומית הרגילה של הכנסת ומטורפיה. למה? או, זה קל ומצחיק, סופר מצחיק. כי רק אצלנו בישראל, הימין הקיצוני כבר עלה ליגה ושולט במדינה. גם הממשלה שלנו שונאת ערבים באשר הם ערבים סלש מוסלמים. אנחנו האור לגויים שילמדו ויראו איך מתנהגת מדינה דמוקרטית מתקדמת שבוחרת לה ימין קיצוני למשילות, ומעבירה חוקי גזע טהורים. ככה שולטים, אירופאים טיפשים. תראו ותלמדו. יאללה ליברמן, יאללה בנט. תצחקו.

קרן קיימת לישראל (ואני בכוונה כותב את השם המופרש במלואו ולא קק"ל, כדי שח"כ איוולת שקד לא תאשים חלילה את הקרן החדשה לישראל במעשיה של קק"ל), שבאופן משילותי מוזר אמורה להיות תחת אחריותו של שר השיכון והבינוי לשטחים, אורי אריאל, פועלת קשות למען הוצאתה אל מחוץ לכל חוק נורמטיבי של ביקורת ממשלתית חיצונית. למה? כי למי יש אינטרס חשוב יותר מלהסתיר את פעילותה של קק"ל מאשר חבריה העשירים והבונים של ממשלת ישראל? סיינט רביב דרוקר מספר כי מאות אלפי שקלים הועברו לעמותה של הבת של אורי אריאל, זה עם הכיפה, הטהור, עשרת הדיברות וכו', מהבית היהודי, שמעביר מיליארדי שקלים לשטחים. הוא הוא מעביר את הכסף לבת שלו. איזה מצחיק שזה בישראל, גלוי, פתוח, ואין משטרה, ואין מערכת משפט, והשר מכובד על כיסא עור הצבי, ועוד יקבל קידום.

ואם הוא יתפוס מדליף מהוועדה שלו? המדליף אלקין (צילום ארכיון: ציפי מנשה)

גבירותיי ורבותיי, קבלו במחיאות כפיים רועשות, בצהלולים רמים, בתופים ובמחולות, בזיקוקין של פתיחת האולימפיאדה, קבלו את כבוד יו"ר ועדת החוץ והביטחון החדש של מדינת ישראל, הח"כ, הבכיר, מר זאב אלקין, ירום הודו, המדליף הפרטי של סודות המדינה לחבריו בהתנחלויות!! (מירי, עכשיו צועקים כפיים!!). אז אני אגיד לכם את מה שהתקשורת המאתרגת לא תגיד לכם: אלקין הוא בוגד. ב-ו-ג-ד! מי שקיבל לידיו סודות מדינה והחליט למכור אותם לחברים שלו בהתנחלויות ובתמורה לקבל עוד ידיים מצביעות, הוא בוגד. וגם אם לא עשה את זה עבור קולות בקלפי הפנימית של הליכוד או הארצית, הוא עדיין בוגד (!). אלו הסודות של המדינה, לא של אלקין. מסרת סודות? בגדת.

הוא לא מונה להיות האחראי לרמת הסיווג של הסודות, ולהחליט על דעת עצמו מה סוד ומה לא. אבל אלקין היום יו"ר הוועדה הכי סודית בכנסת, עם תתי ועדות לעניינים סודיים של המוסד והשב"כ ושאר דברים מגניבים כאלו, עם שומרי סוד חתומים, ואנשים רמי דרג וכבדי ראש. איך נדע שאלקין לא ימכור עוד סודות לחברים שלו בהתנחלויות רק כי יש לו אג'נדה פוליטית אחרת? מי יבטיח לנו שהוא לא ימכור סודות לאויבים שלנו בשביל למנוע מהלכים שנוגדים את האג'נדה הפרטית-ימנית-פאשיסטית שלו? ביבי המדליפן הכרוני, שסידר לו את הג'וב, הוא יבטיח? אלקין הוא היו"ר של הסודות, ורק בישראל הבוגד מרחיק מהוועדה את מפקד סיירת מטכ"ל, גיבור ישראלי, שסיפר נתונים שאינם סודיים – רק נסתרים פוליטית. רק בישראל ביבי אומר שניתן לבטוח בבוגד שישמור על סודות המדינה איתם הוא בגד מלכתחילה. פעם בוגד, תמיד בוגד.

רק בישראל יש צבא שיש לו מדינה עם תקציב פתוח ובקרה סגורה, חזירות אין קץ, מפקדות עצומות ומיותרות, שמבקש עוד מיליארדים כל רבעון, ורק בישראל של שנת 2014, עם התקציב הכי גדול אי פעם, במכפלות של התקציבים שהיו לו בשנים הקודמות, הצבא יוצא לשביתה כי נגמר לו הכסף. רק בישראל הצבא משקר בדיווחים שלו על אימונים וסעיפי תקציב, ואין בן-גוריון. אין מפקד, אין ממשלה, אין ראש ממשלה, אין פיקוד עליון ואין מנהיגות. רק בישראל אף אחד לא יודע איפה הכסף של הצבא. ורק בישראל אף אחד לא ישאל אולי שר הביטחון, בוגי "נחשים" יעלון, לא מתאים לתפקיד שר הביטחון.

ורק בישראל יש לנו שר אוצר תלמיד מצטיין של זנון, אל וולקני משנות השישים המאוחרות של המאה ה-25, שהתחייב לא להעלות מיסים למעמד הביניים, ומאז שנכנס לתפקידו הוא רק מעלה מיסים למעמד הביניים. והנה שני הרעיונות האחרונים מבית היוצר של לפיד: אל תשתמשו במזומן, יש כרטיסי דביט וכרטיסי אשראי, או העברות בנקאיות, או צ'קים. על מזומן אתם לא משלמים עמלה, אתם כן משלמים להעברות של הבנקים ולכרטיסי האשראי של הבנקים ולכרטיסי הדביט של הבנקים.

ויש את האין מע"מ על דירה ראשונה מקבלן. אז עכשיו כל המחירים יעלו אוטומטית למינימום של מיליון שש מאות, ואז הקבלן ירוויח יותר בזיכוי המע"מ שלו, כי אם יש זוג שיכול לשלם מיליון ארבע מאות, למה שלא ישלם מיליון שש מאות לפני הנחת מע"מ? ואם יש לקבלנים דירות של מיליון שבע מאות או שמונה מאות, למה שלא יורידו את המחירים למיליון שש מאות, ואת ההפרש יסגרו בשחור עם הקונים שיהיו מהחזר מע"מ? רק בישראל יש לנו שר אוצר פרזנטור של בנק וקריין טלפרומטרים של מהדורת חדשות. רוצה להילחם ביוקר המחיה ומעלה בעצמו את יוקר המחיה. בלי השמנת המתוקה כמובן.

ורק בישראל יש שרה בשם ציפי לבני. אבל זה לא מצחיק.

3 Comments

  1. גידי
    31 במאי 2014 @ 8:15

    כל עוד אני קורא ביקורת על כל תחום בחיי המדינה שהשמאל ההזוי כותב ,סימן שאנו במצב טוב. מאמר גזעני ברמת ניסוח עלובה מבית היוצר של השמאל הקיצוני.זהו דף מסרים שבו שנאה (גם עצמית)ותכנים נדושים וברובם שקריים .

  2. ניר
    28 במאי 2014 @ 21:41

    אז מר זיו קודם כל הבחירות בישראל דמוקרטיות העם בחר בימין אולי תחילף את העם כמו שאמר בזמנו הדמוקרט הגדול יצחק בן אהרון לאחר שנודע לו המהפך זה בקשר לעלית הימין בישראל למה לנו לדאוג בקשר לעלית הימין באירופה האויב שלך הוא הידיד שלי כך זה עובד הימין הארופי הוא נגד הצפת אירופה במילוני מוסלמים שלא כמו היהודים הם לא מוכנים להשתלב הם רוצים להנחיל את השריעה באירופה אני זוכר את אותו מטיף איסלמי שבאנגליה שם הוא חי אומר מלכת אנגליה תתאסלם דגל האיסלם יונף מעל הארמון וחוקי השריעה יהיו החוקים באנגליה האמת הוא צודק בעוד כמה עשרות שניים אנגליה תהיה מדינה מוסלמית יש שם יותר ילדים עם השם מוחמד מאשר ילדים עם השם סטיב או ויליאם השמאל האירופי לא יותר טוב ליהודים מאשר הימין אותו שמאל נאור התחבר לאיסלמיסטים באירופה ורוצה להטיל חרמות נגד ישראל ונגד מוסדותיה כמה יהודים נרצחו באירופה עי הימין 0 כמה יהודים נרצחו /מותקפים יום יום עי המוסלמים למוסלמים יש בעיה והאמת הגיע הזמן שגם הם לא ישנו טוב בלילה כמו שהיהודים באירופה סובלים מאותם מוסלמים מדוע יהודי לא יכול ללכת עם כיפה באירופה כי מיד יתקל בחבורה של מוסלמים שיתיקיפו אותו היהודים לא מענינים את הימין היהודים באירופה אחוז אפסי הבעיה של אירופה מילוני מוסלמים שבאו לשם להפוף אותה לעוד יבשת מוסלמית הם אומרים את זה במפורש השמאל הליברלי לא רוצה לראות ולא רוצה לשמוע מה שמענין אותו זה היהודים בדיוק כמו שבשנות השולשים רק שהפעם האויב הוא השמאל הליברלי שהתחבר לאיסלם הפונדמנטלי

  3. נמרוד נוי
    28 במאי 2014 @ 19:06

    לזיו טרנר שלום רב,
    הכי קל הוא להאשים את כל העולם ואשתו. פחות קל לבחון את עצמנו ולראות היכן כשלנו אנו. מה הן נקודת החולשה שלנו. דיבורים כמו שלך אינם מביאים אותנו לשום מקום טוב. השמאל בישראל יכול להלין רק על עצמו. בחולשתו כי רבה הוא הביא עלינו את הימין. על כך, בין היתר, אני כותב בספרי על הפוליטיקה "לקראת פרדיגמה חדשה", והקדשתי גם מאמר מיוחד לדברים. עלינו להקפיד שהשיח הציבורי שלנו יהיה יותר איכותי ופחות מתלהם. אפשר וצריך לומר דברי ביקורת חריפים על הרבה דברים הקורים במדינה, אך יש לעשות זאת באופן מקצועי ואחראי. מה טעם להטיח לכל עבר דברי זעם, עברה וחרון אף. דיבור שאין בו ניסיון עמוק יותר להבין את הדברים, ומתוך הבנה זו להציע צעדים מעשיים לביצוע, גורם רק לנזק ומחמיר עוד יותר את המצב נגדו מלינים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן