Skip to content

מתחם התחנה בירושלים מתרענן במסעדות חדשות

שלוש מסעדות חדשות ובר מיצים נפתחו במתחם התחנה הראשונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מתחם התחנה בירושלים (צילום: טורי דנן)
מתחם התחנה בירושלים (צילום: טורי דנן)

מתחם התחנה הראשונה בירושלים מתחדש לקראת הקיץ ופותח שלוש מסעדות חדשות: Station 9 – מסעדה אסיאתית שנפתחה לפני כשבוע, מסעדת Upstairs – מסעדת קוקטייל בר ייחודית שנפתחה גם היא שבוע שעבר, ולחם בשר – שעומדת להיפתח בקרוב.

"Staion 9" היא מסעדה אסייתית ממשפחת "פוקצ'ה בר", ו"המזנון" (לשעבר בעלי מסעדת "אנשים" ו"פוקצ'טה") ונחשבת כמזללה האסייתית הראשונה בירושלים. המסעדה מביאה שילוב של טעמי רחוב מהמזרח במטבח מודרני ומעוצבת בסטייל תל אביבי-ברלינאי. התפריט פונה לאזור תאילנד, וייטנאם וסין, בנוסף לסגנון היפני המסורתי והמוכר ומציע סגנון שונה מהאסייתיות המוכרות בישראל.

"Upstairs בתחנה" הוא לאונג' וקוקטייל בר מיוחד לעונת הקיץ, הממוקם על גג פתוח. במסעדה בר ענק המוקף פינות ישיבה מפנקות ומציע מבחר ממזגים (קוקטיילים) חדשים. בנוסף, המקום מציע חדר פנימי בעיצוב בר ניו יורקי עכשווי. המקום יהיה פתוח בעונת הקיץ בלבד.

"לחם בשר" היא רשת מסעדות בשר יוקרתית. חלל המסעדה מאפשר ישיבה על ספסלים נוחים לצד מגוון אקלקטי של שולחנות – אינטימיים, קבוצתיים או משותפים. בלחם בשר מחברים בין שני עולמות: בשר איכותי ולחמים משובחים שנאפים במקום.

בנוסף נפתח בשבוע שעבר בר מיצים באחד מהמבנים ההיסטוריים בפארק המסילה על דרך בית לחם. בר המיצים הנקרא "מיץ פטל" מציע שייקים טריים, מיצים סחוטים, שייקים מיוחדים לספורטאים מעשב חיטה, יוגורט, קפה ומבחר סלטים. הבר מציע פתרון קייצי ומרענן למטיילים על מסלול ההליכה ולאורחי מתחם התחנה הראשונה. הבר פתוח במשך כל ימות השבוע, כולל שבת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן