Skip to content

שיווק לבני נוער: מותג הנעליים Paez

קבוצת הגילאים של בני הנוער והצעירים עד גיל 26 היא קבוצת הגיל הנחקרת והמנותחת ביותר בתחום השיווק. על שיווק לבני נוער ועל קמפיין מקורי ומיוחד של מותג הנעליים Paez
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זה לא סוד שבני נוער הם כוח קנייה משמעותי: מוציאים כסף כיום וצרכני העתיד בשווקים רבים: החל מהמובייל, אופנה וטכנולוגיה, דרך אלכוהול, נישנושים ומזון מהיר, וכלה בבידור.

ג'ון קונלון, סגן נשיא חטיבת המחקר של ויאקום, הציג ביום העיון My first brand שערך לפני חצי שנה איגוד השיווק הישראלי, מחקר שבחן את ההרגלים וההעדפות של דור המילניום. המחקר הראה, שלבני הנוער הטכנולוגיה אינה חשובה כשלעצמה אלא רק כאמצעי להשגת מטרותיהם בחיים האמיתיים. בנוסף, למרות שמספר החברים שלהם ברשתות החברתיות (1,500 בממוצע), הוא פי 10 ממספר החברים שלהם בחיים האמיתיים, הם מעדיפים אינטראקציה פנים אל פנים, עם חבריהם.

ממחקרים נוספים עולה, שמותגים שמשלבים בפעילות השיווקית שלהם עידוד מצוינות והישגיות מקבלים בני הנוער אהדה ונאמנות, כמו גם כאלה שמשלבים תרומה לקהילה ולאוכלוסיות חלשות.

מיזוקו איזו, עורכת הספר " Hanging Out, Messing Around, and Geeking Out: Kids Living and Learning with New Media", והכותבים הנוספים בספר, מציגים שלושה סוגי מצבי לימוד בהם מצויים בני הנוער: "hanging out" – כלומר, נפגשים או משחקים עם חברים בחיים האמיתיים; "messing around" – גולשים ומחפשים מידע אונליין, חוקרים ועורכים ניסויים שונים, או משחקים; ו- "geeking out" – רמת מעורבות גדולה יותר שדורשת התמחות וידע (בעיקר ברשת או במדיה חברתית, אבל לא רק). כמובן שיש לעתים חפיפה בין הסוגים. הספר אמנם עוסק בתחום החינוך, אולם אם ניקח את החלוקה לסוגים אל תחום השיווק, הרי שככל שמותגים ישלבו בפעילות השיווקית שלהם רמת מעורבות גדולה יותר של בני הנוער, כלומר ייכנסו לתחום ה- "geeking out", הם יקבלו מבני הנוער היענות גדולה יותר וחיבור חזק יותר למותג.

מותג ההנעלה הארגנטינאי Paez השיק לאחרונה את קולקציית הקיץ החדשה שלו בדרך מקורית ומיוחדת. הפנים של הקמפיין הם 100 בני נוער ישראלים, שהם מובילי דעה ברשתות חברתיות ויזמים צעירים.

שיאו של אירוע הצילומים היתה הרצאה קצרה בנושא יזמות צעירה, שנתן הארגנטינאי תומאס פאנדו, היזם והבעלים של מותג ההנעלה Paez. פאנדו התייחס להיבטים שונים של פעילות יזמית, שמובילה למיצוי כישוריהם של בני הנוער, מעניקה תחושה של הצלחה וסיפוק עצמי, מעודדת יצירתיות ותושייה ומלמדת על כסף ועבודה קשה. פאנדו דיבר מניסיון אישי: בשנת 2006, כשהיה פאנדו בן 26 הוא הקים יחד עם שני חבריו, פרנסיסקו מוראי ופרנסיסקו פיאסנטיני, את החברה, שלימים הפכה למותג מצליח שמוצריו נמכרים בלמעלה מ- 80 מדינות בעולם.

צילומים: Paez – יח"ץ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן