Skip to content

נתניהו התקשר לריבלין והודיע לו: "אני תומך בך"

"עברנו הרבה ימים בחיינו, דברים יפים יותר ופחות. אנחנו מקווים שנעבור ימים טובים יותר", אמר ראש הממשלה לראובן ריבלין המועמד לנשיאות. "כראש ממשלה ויו"ר הליכוד אני מודיע על תמיכה במועמדות שלך". גם נפתלי בנט הודיע על תמיכתו בריבלין והודיע כי ימליץ בפני חבריו להצביע לו. "רובי הוא המועמד הטבעי לנשיאות מדינת ישראל", כתב בנט בעמוד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אם אינך יכול להכות אותם – הצטרף אליהם". כך, עפ"י הפתגם הישן הזה, נהג ראש הממשלה, בנימין נתניהו. לאחר שנכשלו כל ניסיונותיו להכשיל את בחירתו של ח"כ ראובן ריבלין לנשיא – התקשר נתניהו היום אחר הצהריים והודיע לריבלין על תמיכתו בו.

נתניהו התקשר במפתיע לריבלין ואמר לו: "עברנו הרבה ימים בחיינו, דברים יפים יותר ופחות. אנחנו מקווים שנעבור ימים טובים יותר". ראש הממשלה נימק את השיהוי בהודעת התמיכה באמרו כי  המתין לראות את רשימת המועמדים הסופית במירוץ לנשיאות. "כראש ממשלה ויו"ר הליכוד אני מודיע על תמיכה במועמדות שלך", הצהיר נתניהו. ריבלין הודה לראש ממשלה על תמיכתו בו.

קיבל תמיכה מפתיעה מראש הממשלה. ריבלין (צילום: ציפי מנשה)
קיבל תמיכה מפתיעה מראש הממשלה. ריבלין (צילום: ציפי מנשה)

נתניהו הודיע על תמיכתו בריבלין זמן קצר לאחר שיו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, עשה זאת מעל עמוד הפייסבוק שלו. "אני תומך ברובי ריבלין לנשיאות מדינת ישראל", כתב בנט. "אומרים שאדם נמדד 'בכוסו בכיסו ובכעסו'. בכוסו – רובי ריבלין מעולם לא היה שיכור כוח. גם כשנשא בתפקידים רמי מעלה דאג דווקא למיעוט ולחלש; בכיסו – צניעותו שובת לב, והנכונות שלו לעבודה אפורה בכנסת גם כשירד מכיסא השר ויו״ר הכנסת עוררה בי הערכה גדולה ובכעסו- גם כשהפסיד בפעם הקודמת בבחירות לנשיאות, נהג באצילות ובממלכתיות. זה לא קל לאף אחד להפסיד.

"רובי הוא המועמד הטבעי לנשיאות מדינת ישראל", כתב בנט. "הוא איש ממלכתי, ציוני, אנושי, אוהב גדול של ארץ ישראל, תורת ישראל ושל עם ישראל. איש רגיש, איש שיודע להתרגש ושיודע לרגש. כזה צריך להיות הנשיא שלי. אין סמלי בעיני מאשר היום, יום שחרור ירושלים, להודיע על תמיכה באיש שירושלים היא שמו השני. כידוע ההצבעה חופשית וחשאית, אך אמליץ גם לחברי לתמוך ברובי ואפעל למען ניצחונו".

מלשכתו של חבר הכנסת ריבלין נמסר: "אנו מברכים על כל סיעה וכל חבר כנסת שמביעים את תמיכתם בחבר הכנסת ריבלין לנשיאות מדינת ישראל".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן