Skip to content

ליברמן הודיע פומבית: "לא אתמוך בריבלין"

זעמו של ליברמן על ראש הממשלה נובע מכך שנתניהו לא הודיע לו ולא תיאם אתו את התמיכה בריבלין, למרות ששוחח אתו ערב לפני כן. זה נראה לי דבר מוזר ולא תקין", אמר ליברמן. הוא הדגיש כי לו התייעץ עימו נתניהו קודם לכן, אולי היה עולה בידו לשכנעו להעניק גם את קולו לריבלין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ח"כ ראובן (רובי) ריבלין עלול לגלות כי המהמורות על דרכו לבית הנשיא גבהו משמעותית. זאת, לאחר שיושב-ראש "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, הודיע פומבית כי לא יתמוך בו – ונימק זאת בהתנהלותו של ריבלין.

יקדם את דליה איציק? אביגדור ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)
יקדם את דליה איציק? אביגדור ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)

עד לאחרונה, אמר ליברמן כי יתמוך בכל מועמד שיציג בנימין נתניהו – אך, לאחר שהודיע על תמיכתו בריבלין אתמול, מבלי לתאם זאת אתו, הודיע ליברמן כי הוא רואה עצמו חופשי לתמוך בכל מועמד אחר.

בראיון לאיילה חסון בתכנית "הכל דיבורים", ברשת ב', אמר ליברמן כי הודעת ראש הממשלה על תמיכתו בראובן ריבלין בבחירות לנשיאות סתרה לגמרי את רוח הדברים, בשיחה שקיים עם נתניהו רק ערב קודם לכן. "זה נראה לי דבר מוזר ולא תקין", אמר ליברמן. הוא הדגיש כי לו התייעץ עימו נתניהו קודם לכן, אולי היה עולה בידו לשכנעו להעניק גם את קולו לריבלין.

שר החוץ הוסיף כי הודיע לריבלין שלא יעניק לו את תמיכתו, ונימק זאת בהתנהלותו של ריבלין כשהיה יושב-ראש הכנסת. הוא ציין כי תמך בריבלין ופעל למענו בעת שהתמודד על הנשיאות מול שמעון פרס, לפני 7 שנים. ההערכה היא כי ליברמן וכל חברי סיעתו, יתמכו בחברת הכנסת לשעבר דליה איציק בבחירות לנשיאות המדינה. ליברמן גם ינסה לגייס את "יש עתיד" לתמוך באיציק.

בינתיים, בראיון בתכנית "5 בערב" בגלי צה"ל, העריך סגן שר הביטחון דני דנון כי תמיכתו של ראש הממשלה בריבלין היא אמיתית, והזהיר כי כישלון של ריבלין יהיה כישלון של הליכוד. "הצבעה חשאית אמורה לגרום לכך שבנאדם ישב עם עצמו ויחליט", אמר דנון. "אני חושב שאם אנחנו כסיעה לא נצליח להביא לבחירתו של ריבלין, לא יהיה זה כישלון אישי של ריבלין אלא כישלון של תנועת הליכוד. אף אחד לא יזכור את התהליך. אני מאמין שבסופו של דבר, אנחנו נקום ונקרא 'יחי נשיא מדינת ישראל – ראובן רובי ריבלין'".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן