Skip to content

נעצר חשוד ברצח במוזיאון היהודי בבריסל

החשוד נעצר על ידי סוכני מכס כשהגיע באוטובוס מאמסטרדם דרך בריסל למארסיי. בכליו נמצאו כלי נשק שתואמים את אלו בהם נעשה שימוש ברצח - רובה קלצ'ניקוב, אקדח ותחמושת תואמת. החשוד מוכר לשירותי הביטחון הצרפתים כמי שביקר בסוריה ב-2013 ושהה בקרב המורדים הג'יהדיסטים. בטרם החל לנוע ממקום למקום בעולם "בילה" בכלא שנתיים על שוד מזוין של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
החשוד כפי שצולם במערכת האבטחה במוזיאון

משטרת מארסיי עצרה שלשום (יום שישי) חשוד ברצח במוזיאון היהודי בבלגיה. החשוד נעצר בעצם על ידי סוכני מכס כשהגיע באוטובוס מאמסטרדם דרך בריסל למארסיי. בכליו נמצאו כלי נשק שתואמים את אלו בהם נעשה שימוש ברצח – רובה קלצ'ניקוב ואקדח וכמו כן תחמושת תואמת.

בין החפצים נמצא גם כובע מצחיה התואם את זה שנראה בסרטון של מערכת האבטחה במוזיאון ומצלמת לבישה מסוג Go pro שנראתה גם היא בבירור בסרט שהוקלט על ידי המערכת.

החשוד, מהדי נמוש בן 29, צרפתי יליד Roubaix שבצפון צרפת, אך ללא כתובת מגורים רשמית, נעצר ל-96 שעות ושומר על שתיקה, אי לכך האריכו החוקרים את מעצרו ל-144 שעות מעצם הגדרת האירוע כפעולת טרור בהתאם לחוקי המלחמה בטרור. נמוש מוכר לשירותי הביטחון הצרפתיים כמי שביקר בסוריה ב-2013 וחשוד ששהה בקרב המורדים הג'יהדיסטים. בטרם החל לנוע ממקום למקום בעולם "בילה" בכלא שנתיים על שוד מזוין של סופרמרקט.

 

 

2 Comments

  1. גידי
    1 ביוני 2014 @ 17:41

    עמית יקירי
    מארסיי היא עיר מסוכנת.35% מתושביה הם מהגרים מוסלמים.בעיר מוקם מסגד הגדול באירופה שיכיל 20,000 "מתפללים"! נכון לא כל המוסלמים טרוריסטים , אבל כל הטרוריסטים מוסלמים…! הם צוברים נסיון ויותר נכון שנאה.
    נשק לא חסר אתה כיהודי תושב מארסיי יושב על חבית חומר נפץ.

    • עמית מנדלזון
      1 ביוני 2014 @ 19:11

      גידי ידידי 8 שנים אני חי כאן ואני מרגישה יותר בטוח מאשר בירושלים בה חייתי 23 שנה, אם תרצה פעם אסביר מה ההבדל בין מארסיי לשאר העולם. אבל כעקרון דווקא במארסיי יש הכי פחות פעילות מוסלמית קיצונית, הבחור שנעצר לא ממארסיי בכלל הוא פשוט ניסה נתיב בריחה שלא ממש הצליח לו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן