Skip to content

שוב מסתערים על המצדה

משרד התיירות מוביל את שיווק פסטיבל האופרה במצדה בעולם בהשקעה של 1.7 מיליון שקל ומארח לסיקור כ-52 עיתונאים מחו"ל. על פי ההערכה צפויים להגיע כ-45,000 מבקרים לפסטיבל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד התיירות מוביל את שיווק פסטיבל האופרה בעולם בהשקעה של 1.7 מיליון שקל ומארח לסיקור כ-52 עיתונאים מחו"ל. העיתונאים יסקרו את האופרות "לה טרוויאטה" שתוצג למרגלות המצדה ו"דון ג'ובאני", שתוצג בעכו. בנוסף יסקרו את האירוע כ-75 עיתונאים זרים שמוצבים בישראל דרך קבע.

לה טראוויאטה מתוך הסרטון שהעלה משרד התיירות ליו טיוב
לה טראוויאטה מתוך הסרטון שהעלה משרד התיירות ליו טיוב

משרד התיירות משווק את האופרה בגרמניה, באיטליה, בצרפת, ברוסיה, באנגליה ובארה"ב, תוך פילוח קהל יעד מתאים לאירוע. בתוך כך הופקו פרסומות וסרטונים שהופצו ביו טיוב ובאמצעות מילות חיפוש ברשת האינטרנט, פורסמו באנרים, וכן נעשה קידום בעמודים של משרד התיירות וברשתות החברתיות.

הפקת פסטיבל האופרה במצדה היא מהגדולות והמורכבות ביותר שהתקיימו בישראל. ההפקה מעסיקה כ-2,500 עובדים וכ-600 שחקנים ואנשי תפעול (רובם תושבי הפריפריה). לקראת הפסטיבל הוקמו במה בגודל של 3,000 מ"ר, טריבונות הכוללות כ-7,600 מקומות ישיבה, פינות ישיבה נוספות תחת כיפת השמיים, רחבת כניסה בגודל של כ-15,000 מ"ר, שעוצבה בהשראת רחוב פריזאי, והכוללת 3,500 מקומות ישיבה, דוכני אוכל וכ-160 חדרי שירותים אקולוגיים. כמו כן נסללו שטחי חניה רחבים והותקנו תשתיות תקשורת ואינטרנט. לחזרות הגנרליות מוזמנים תושבי אזור ים המלח והפריפריה ללא תשלום.

"לה טרוויאטה" תוצג בתאריכים: 12, 14, 16 ו-17 ביוני. האופרה מאת ג'וזפה ורדי מבוימת על ידי מיכאל זנאייצקי. המאסטרו דניאל אורן מנצח על התזמורת והמקהלה של האופרה הישראלית. באופרה יופיעו הכוכבים הבינלאומיים אורליה פלוריאן, צלסו אלברטו ואיונוט פסקו.

נעשה שיווק באינטרנט באמצעות היו טיוב, מילות חיפוש, באנרים וכדומה
נעשה שיווק באינטרנט באמצעות היו טיוב, מילות חיפוש, באנרים וכדומה

לראשונה ייערך השנה פסטיבל האופרה גם באולמות האבירים בעכו, אותם שיפץ משרד התיירות בשנים האחרונות בכמאה מיליון שקל. ההופעות יכללו סוף שבוע המוקדש למוצרט (19-21.6.2014), עם האופרה "דון ג'ובאני", הרקוויאם והאופרה לכל המשפחה "חליל הקסם". במהלך סוף השבוע יתקיים באולמות גם משתה אבירים.

פסטיבל האופרה מפורסם בימים אלה גם במסגרת קמפיין של משרד התיירות באירופה, המציג את שלל ההופעות הבינלאומיות והפסטיבלים המתקיימים הקיץ בארץ וכך ממתג את ישראל כסצנת מוזיקה תוססת.

לדברי שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, שוחרי האופרה, התיירים הבינלאומיים, יוכלו להגיח לשהות קצרה לישראל, להיחשף לנופיה הבראשיתיים של מצדה, מדבר יהודה, ים המלח, בקעת הירדן והסביבה וליהנות מאירוע בסדר גודל עולמי. "המופעים הרבים בקיץ הם אמצעי נוסף להגדיל את פלח התיירות החפצה באטרקציות תרבותיות ומוזיקליות וכך להגדיל את התיירות המגיעה למדינת ישראל", ציין השר.

למידע נוסף על פסטיבל האופרה:
קישור לאתר משרד התיירות: www.goisrael.com

קישור לפרסומת: http://www.youtube.com/watch?v=MBgqiiYebFE
קישור לסרטון המשודר בערוץ למוזיקה קלאסית – MEZZO:

http://www.youtube.com/watch?v=syTnirqzCxw&feature=youtu.be

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן