Skip to content

ישראלים משדרגים מלונות בגרמניה

ש.י.ר שלמה נדל"ן מקבוצת שלמה פותחת את מלון הדגל של הקבוצה בגרמניה ווינדהם גרנד פרנקפורט, לאחר שדרוג בהשקעה של כ-300 מיליון שקל. לפי היזמים, מדובר במלון מציג תפיסה מלונאית חדשנית: אתר נופש עירוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
לובי מלון וינדהם גרנד פרנקפורט של קבוצת שלמה. שטח פתוח לחלוטין מוקף בחלונות פנורמיים גדולים. (צילום: אסף לוי)
לובי מלון וינדהם גרנד פרנקפורט של קבוצת שלמה. שטח פתוח לחלוטין מוקף בחלונות פנורמיים גדולים. (צילום: אסף לוי)

מלון הדגל של קבוצת שלמה, וינדהם גרנד פרנקפורט (Wyndham Grand Frankfurt) נפתח לאחר כשנה וחצי של שיפוץ וחידוש מקיף. היקף ההשקעה במלון המחודש נאמד בכ 300 מיליון שקל, הכולל עיצוב בסגנון מודרני, מיטב השכלולים הכלולים כסטנדרט: מיטות ומסכי טלוויזיה באיכות גבוהה, אינטרנט אלחוטי חופשי, שליטה אישית על מיזוג האוויר בחדר ועוד.

המלון שוכן בסמוך לגדת נהר המיין בפרנקפורט, משקיף על מרכז העיר וכולל 288 חדרים מרווחים ומפוארים וביניהם 104 חדרי "שחקים" ברמת דה לקס בקומות העליונות ושבע סוויטות. מסעדת המלון בעיצוב חדשני, מגישה ארוחות בוקר מגוונות ובשעות הצהריים מציעה מבחר ממטעמי המטבח הבינלאומי עם "נגיעות" ים תיכוניות וכן בר למשקאות וארוחות קלות.

מחירי החדרים במלון הם הם החל מ-150 אירו לחדר להחל מ-250 אירו לסוויטה.

התפיסה המלונאית של המלון היא "אתר נופש אורבאני" והוא מופנה לקהילת אנשי העסקים, למבקרים בתערוכות ובירידים הרבים המתקיימים בעיר מדי שנה, לתיירים ואף לתושבי פרנקפורט, המבקשים ליהנות מתפיסה מלונאית חדשה.

לדברי ישראל רייף, מנכ"ל חברת ש.י.ר שלמה נדל"ן מקבוצת שלמה, אין המדובר במלון עסקים קלאסי, אלא בנקודת מפגש עירונית המקבצת את הקהילה העסקית והנופשים בחללים הציבוריים של המלון. "אין קירות מפרידים או מחיצות בשטחים הציבוריים של המלון וכל אורח יכול להחליט היכן הוא רוצה להתיישב או לבלות, בין אם באזור של שקט ושלווה או איזור הומה יותר של תקשורת חברתית".

מבט נוסף על הלובי של וינדהם גרנד פרנקפורט: חלקים מבטון חשוף הנשלטים על ידי אח עתידני . (צילום: אסף לוי)
מבט נוסף על הלובי של וינדהם גרנד פרנקפורט: חלקים מבטון חשוף הנשלטים על ידי אח עתידני . (צילום: אסף לוי)

בימים אלה הודיעו החברות אמירי גן ואספן גרופ כי המלון שהן מקימות בחדרה על קו הים ינוהל על ידי קבוצת ווינדהאם העולמית, המחזיקה בניהול רשת מלונות רמדה ומנהלת 7,500 מלונות ב-69 מדינות ברחבי העולם. בחברת ש.י.ר נדל"ן אמרו בתגובה כי אין להם מידע על הסכם ניהול כזה.

החל מ-2011 הרחיבה שלמה נדל"ן את פעילותה בתחום המלונאות במערב אירופה וכיום היא בעלת 10 בתי מלון תחת מותגי הרשתות הבינלאומיות  Steigenberger, Wyndham, Holiday inn, המציעים כ-2,000 חדרים בערים מרכזיות בגרמניה דוגמת ברלין, שטוטגרט ומנהיים.

לדברי רייף: "האסטרטגיה המלווה את חברת שלמה נדל"ן המפעילה את בתי המלון של הקבוצה, היא איתור נכסים במיקומים מרכזיים ובמרכזי ערים גדולות, המביא איתו ביקוש יציב לאורך כל השנה מצידה של הקהילה העסקית. הבחירה בגרמניה כמדינת עוגן לנכסים שלנו, נובעת מהעובדה כי מדובר במדינה עם הכלכלה היציבה ביותר באירופה כיום, המשמשת כמטרופולין ענק לחברות בינלאומיות מכל העולם".

עוד מסר רייף כי הם ממשיכים לבחון פרויקטים נוספים בתחום הנדל"ן המלונאי, בדגש על איתור נכסים בעלי פוטנציאל השבחה, בארץ ובחו"ל".

לקבוצת שלמה השקעות במגוון ענפי תעשייה מתפתחים בתחומי רכב, אנרגיה, ספנות, נמלים, לוגיסטיקה, נדל"ן, ביטוח ותקשורת. הקבוצה הוקמה בשנת 1974 ע"י שלמה שמלצר, בעל הקבוצה והעומד בראשה, כחברה העוסקת בהשכרה, בליסינג ובמתן שירותים למגזר הרכב בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן