Skip to content

הקיץ: טיסות אלעלצ'יק ממותגות עם מיכל הקטנה

30 טיסות אלעלצ'יק יהיו לניו יורק, אמסטרדם, פריז ולונדון. בטיסה יכתירו ליצן וצוות הדיילים כמה ילדים לדיילצ'יקים. במטוסי 747-400 ו-777 ישודרו תכניות מעולמה של מיכל הקטנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחודשים יולי ואוגוסט תפעיל אל על כ-30 טיסות ממותגות אלעלצ'יק לניו יורק (טיסות יום), אמסטרדם, פריז ולונדון. בטיסות יחולקו ערכות ממותגת לכל ילד הכוללות צבעים, פאזל, חוברת פעילות מהנה וערוץ מיוחד של מיכל הקטנה. בנוסף, ילווה את הטיסות ליצן אשר יקבל את הילדים בפתח המטוס וילווה אותם החל מעלייתם לטיסה, ולאורך כל הטיסה: יספר להם על היעד, יעניק לכל ילד מתנה של תיק פעילות מלא הפתעות ויפעיל אותם במשך כל הטיסה.

ביקור בתא הטייס

במשך הטיסה יכתירו הליצן של אלעלצ'יק וצוות הדיילים כמה ילדים לדיילצ'יקים, אשר יקבלו סינר מיוחד ויצטרפו לצוות המטוס לחלוקת הפתעות לשאר הילדים בטיסה. כמו כן, בכל טיסת אלעלצ'יק יבחרו כמה ילדים לבקר את הטייס ויקבלו גלויה של אל על חתומה ע"י הקברניט.

במטוסי 747-400 ו-777 ישודרו לצפייה במסכים האישיים תכניות מעולמה של מיכל הקטנה.

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "אנו שמחים לחדש את טיסות הילדים של החברה ולהציע למשפחות ולילדים פעילות מיוחדת לחודשי הקיץ, בהם משפחות רבות טסות לחופשה בחו"ל. הפעם החלטנו לחבור לכוכבת הילדים האהובה מיכל הקטנה ולהביא לילדים את עולם התוכן של מיכל הכולל פעילויות רבות במהלך הטיסה, תכניות טלוויזיה, חוברת פעילות ייחודית ועוד".

ארוחות ילדים

החל מתחילת חודש יוני אל על מציעה ארוחת בוקר כמו שילדים אוהבים – וופל בלגי של בן אנד ג'ריס, מיני דני, אקטימל, גבינת סקי אישית של שטראוס, ממרח שוקולד ועוד

בטיסות בהן מוגשת ארוחה ילדים בשרית, תכלול ארוחת הצהריים: שניצלונים ותפוחי אדמה, חומוס, ירקות וזיתים, תפוציפס ולקינוח עוגת שוקולד.

את ארוחות הילדים יש להזמין מראש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן