Skip to content

סלקום תיכנס לתחום הטלוויזיה באינטרנט

כך החליט דירקטוריון החברה. מנכ"ל סלקום ניר שטרן: שירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט הינם סינרגטיים ומשלימים לליבת הפעילות של סלקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מנכ"ל סלקום ניר שטרן (צילום: סיון פרג')
מנכ"ל סלקום ניר שטרן (צילום: סיון פרג')

סלקום הודיעה היום, כי דירקטוריון החברה החליט על כניסת החברה לתחום שירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט Over the top TV – OTT TV. ניר שטרן, מנכ"ל החברה, אמר, כי: "החברה תיכנס לעסקים המציעים שירותי טלוויזיה OTT.

לעודד תחרות

לדברי שטרן, כניסת וחדירת סלקום לשוק החדש תדרוש השקעה והוצאות תפעול נוספות על מנת להניב הכנסות עתידיות. הצעד נעשה בהתאם למדיניות משרד התקשורת כדי לעודד את התחרות בשוק הטלוויזיה הישראלית, פתרון הטלוויזיה OTT של החברה יאפשר לחברה להציע חלופה אטרקטיבית לכבלים המסורתיים ושירותי טלוויזיה בלווין, המוצעות כיום בישראל על ידי קבוצת הוט וקבוצת בזק. "שרותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט הינם סינרגטיים ומשלימים לליבת הפעילות של החברה, יסייעו בשימור לקוחות ויחזקו את מעמדנו כקבוצת תקשורת מובילה בישראל", הוא ציין.

גלעד ארדן, שר התקשורת : "אני מברך את חברת סלקום על החלטתה. המהלך יקדם את התחרות בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל, ויסייע להוזלת המחיר הגבוה אותו משלם כיום הצרכן הישראלי עבור שירותי טלוויזיה. אנו נסייע ככל האפשר בעידוד ובקידום התחרות בתחום".

1 Comment

  1. ניר
    18 ביוני 2014 @ 18:11

    יפה מאוד סוף סוף ישברו את השליטה של HOT /YES שסוחטים את הציבור עבור תחנות המשדרות את אותם תוכנית כל פעם בתחנה אחרת ותוכניות ללא שום תמורה תמורת הסכומים שגובים בממוצע 300 שח בהצלחה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן