Skip to content

בידור ישיר לסמארטפון במטוסי אל על

אל על תשדר את תכני הבידור בשיטת VOD אל המכשיר האישי של הלקוח, בין אם סמארטפון, טאבלט, או מחשב נייד. בשלב זה ניתן השירות בשלושה ממטוסי החברה ובמשך השנה הנוכחית תשלים אל על את התקנת המערכת במטוסים נוספים בציים 737-800, 737-900 ו-767
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל מהיום, לראשונה בקווים מישראל לאירופה וחזרה, מספקת אל על חוויית בידור מתקדמת וחדשנית, באמצעות מערכת בידור ייחודית, אשר תאפשר לנוסעים לצפות בתכני הבידור בטיסה על גבי המכשיר האישי שלהם. המערכת החדשנית, בטכנולוגיית הסטרימינג, תשדר את תכני הבידור בשיטת VOD אל המכשיר האישי של הלקוח, בין אם סמארטפון, טאבלט, או מחשב נייד.

כך נראת תצוגת שירות הבידור הישיר במטוסי אל על
כך נראת תצוגת שירות הבידור הישיר לסמארטפון, טאבלט, או המחשב הנייד, במטוסי אל על

השירות בחינם

השירות שיינתן ללקוחות בחינם, יאפשר ליהנות מעשרות סרטים, תכניות טלוויזיה, שירים, ספרים מושמעים, תכנים לילדים, תכנים לקהל הדתי, מידע לנוסעים ועוד. בשלב זה ניתן השירות בשלושה ממטוסי החברה ובמשך השנה הנוכחית תשלים אל על את התקנת המערכת במטוסים נוספים בציים 737-800, 737-900 ו-767.

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "בהמשך לתנופת ההתחדשות, אל על היא אחת מחברות התעופה הראשונות בעולם והראשונה באירופה להציע שירות סטרימינג בקווים אל/מאירופה ומעניקה חוויית בידור ומידע מתקדמים. תחום חווית הבידור הינו נושא מהותי וחשוב ומאחר וכך החלטנו להשקיע משאבים בנושא במטוסינו".

שליטה מלאה בבחירת הנושאים

מערכת הבידור הייחודית, שזכתה בפרסים כ-CRYSTAL CABIN AWARD ב-2012
וב-APEX AVION AWARD 2012, הנקראת BoardConnect, פותחה על ידיLufthansa systems, מאפשרת חוויה ידידותית ופשוטה למשתמש ומאפשרת ללקוחות שליטה מלאה בבחירת הסרטים והתוכניות, בזמן המתאים להם.

התקנת אפליקציה לפני ההמראה

על מנת ליהנות ממערכת הבידור בטאבלט או בסמארטפון יש להוריד את אפליקציית DreamStream By EL AL. לשימוש במחשב הנייד יש להוריד את תוכנת Microsoft Silverlight ולבדוק את התאימות למערכת באתר אל על. חשוב: האפליקציה אינה ניתנת להורדה לאחר ההמראה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן