Skip to content

בלון ישראלי שומר על האוהדים בקופאקבנה

מערכת בלון התצפית Skaystar 180 של חברת RT הישראלית הצטרפה השבוע לאבטחת מתחם האוהדים במשחקי המונדיאל באצטדיון בריו דה ז'נרו. המערכת משמשת למשימות מודיעין בכמה מדינות, והיא מופעלת באורח קבע על ידי צה"ל בגבול עזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מערכת בלון התצפית Skaystar 180 של חברת RT הישראלית הצטרפה השבוע לאבטחת מתחם האוהדים באצטדיון קופאקבנה בריו דה ז'ינרו, המשתרע על פני כחצי קילומטר מרובע, וצפוי לאכלס במהלך משחקי המונדיאל עשרות אלפי אוהדים. המערכת, שנבחרה על ידי עיריית ריו דה ז'ינרו, תמשיך לאבטח את המתחם עד משחק הגמר ב-13.7.

מערכת Skystar 180

Skystar 180 היא מערכת בלון טקטית קטנה וניידת, המותאמת במיוחד למשימות מודיעין טקטי ולמשימות אבטחה מגוונות, צבאיות ואזרחיות. המערכת יכולה לשאת מטען של עד 20 ק"ג ובעזרתו לספק כיסוי מודיעיני מתמשך של אירועים שונים, מגובה של עד 300 מטר. המערכת מתופעלת על ידי שני אנשים בלבד ויכולה לפעול בתנאי רוח שונים, ולהישאר באוויר עד 72 שעות ברצציפות.

בלון מערכת התצפית Skaystar 180
בלון מערכת התצפית Skaystar 180

המערכת משמשת למשימות מודיעין בכמה מדינות, והיא מופעלת באורח קבע על ידי צה"ל בגבול עזה. בנוסף, המערכת פעילה גם באבטחת אירועים אזרחיים בישראל, ולאחרונה שימשה לאבטחת ביקורו של האפיפיור פרנציסקוס בירושלים ולאבטחת עשרות אלפי משתתפים בהופעות של להקת הרולינג סטונסט ושל הזמר ג'סטין טימברלייק בתל אביב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן