Skip to content

יעלון: לא נפסיק פעילות מול תשתיות החמאס עד שנרגיש שמיצינו

שר הביטחון ללוחמי הימ"מ וסיירת מטכ"ל: "במידה ותגיעו למגע עם האחראים לחטיפה, צריכה לעמוד לנגד עיניכם ההנחה שהחטופים בחיים". ראש הממשלה פגש במעונו את הורי החטופים ואמר להם: "אנחנו משקיעים מאמץ אדיר על מנת להגיע אל הבנים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"במידה ותגיעו למגע עם האחראים לחטיפה, צריכה לעמוד לנגד עיניכם ההנחה שהחטופים בחיים". כך הנחה שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, את לוחמי ימ"מ וסיירת מטכ"ל, שנמצאים בפעילות בגזרת יהודה ושומרון בעקבות חטיפת שלושת הנערים. אל הביקור התלוו גם הרמטכ"ל בני גנץ ומפקד פיקוד המרכז אלוף ניצן אלון.

"כל עיסוקינו האחרים זזים הצידה. זו משימה עליונה". משה (בוגי) יעלון (צילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון)
"כל עיסוקינו האחרים זזים הצידה. זו משימה עליונה". משה יעלון (צילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון)

"אתם וכוחות אחרים מבצעים בימים האחרונים פעילות מבצעית חשובה. אנחנו בטוחים במקצועיות שלכם, בנחישות וביכולות שאתם מפגינים", אמר שר הביטחון ללוחמים. "זהו מאמץ מודיעיני ומבצעי רחב היקף, ואנחנו צריכים לסיים אותו כשאנחנו מניחים את ידינו על החוטפים ומגיעים לנערים. יש ריכוז מאמץ, וכל עיסוקינו האחרים זזים הצידה. זו משימה עליונה.

"הנחת העבודה שלנו היא שהחטופים בין החיים, עד שלא מוכח אחרת. גם אתם צריכים לקחת את זה בחשבון, כיוון שבמידה ותגיעו למגע עם האחראים לחטיפה, צריכה לעמוד לנגד עיניכם ההנחה שהחטופים בחיים", אמר שר הביטחון. "עלינו להיות עם אורך רוח, סבלנות, ונחישות. אני רואה פעולה נחושה, מתואמת וטובה של כל הגורמים. צריך להמשיך במאמץ הזה ולא להרפות ממנו".

"משימת איתור הבנים קודמת לכל דבר". ראש הממשלה ומשפחות החטופים (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
"משימת איתור הבנים קודמת לכל דבר". ראש הממשלה ומשפחות החטופים (צילום: קובי גדעון/לע"מ)

שר הביטחון הדגיש: "התחלנו לגבות מחמאס ביהודה ושומרון מחיר כבד, שהוא הרבה יותר כואב מתקיפות מטוסים. אנחנו פוגעים קשות בתשתית האזרחית של חמאס, וזה מחיר כבד מאוד מבחינת הארגון: מדובר בכסף, במוסדות צדקה, בתשתית אזרחית ובתשתית הטרור. לא סתם אנחנו שומעים את הזעקות והאיומים שלהם. לא נפסיק את הפעילות הזו מול תשתיות חמאס, עד שנרגיש שאנחנו ממצים אותה. אין לנו כל כוונה להבעיר את השטח, ואנחנו פועלים באחריות ובשיקול דעת. את הטבעת סביב החוטפים צריך להמשיך ולהדק. יש לי הערכה רבה על המאמץ ועל האופן בו המבצע הזה מתנהל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש היום את הוריהם של אייל, גיל-עד ונפתלי – שלושת הנערים שנחטפו בשבוע שעבר ע"י חמאס – במעונו הרשמי בירושלים.

בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו להורים: "העם נותן לכם כוח ואתם נותנים לו כוח בחזרה". הוא הדגיש בפני ההורים כי משימת איתור הבנים קודמת לכל דבר: "זו המטרה המרכזית של הפעילות המבצעית והמודיעינית שאנחנו מבצעים, וכל היחידות המתאימות מגויסות למטרה זו. תגברנו את הכוחות בשטח, ואנחנו משקיעים מאמץ אדיר על מנת להגיע אל הבנים".

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, סיפרה להורים בתחילת הפגישה כי היא חזרה נרגשת מאוד מהמפגש עמם והדגישה את תעצומות הנפש, האמונה החזקה והכוחות שהם מפגינים: "אני מבקשת להמשיך ולחזק את ידכם ולחבק אתכם יחד עם כל עם ישראל. כל עם ישראל מחכה לחזרה של הבנים שלכם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן