Skip to content

מתרחבת שביתת עובדי הוט מובייל

עובדי מחלקות נוספות הצטרפו הבוקר לעובדים השובתים בחברה. החל מהיום לא יינתנו התראות על בעיות ברשת ולא יופעלו צוותים לתיקון התקלות, צפויים שיבושים באספקת מכשירים וחלקי חילוף למרכזי השירות והמעבדות, ולא יטופלו תלונות בנושאי חיובים וחשבוניות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נמשכת הרחבת הצעדים הארגוניים בחברת הוט מובייל. שביתת העובדים אשר נכנסה היום ליומה ה-18, תקיף החל מעתה מחלקות נוספות בחברה. לעובדי מחלקת הבינוי, חטיבת המוצרים, מחלקת תפעול הרשת ומחלקת התמסורת, הצטרפו היום גם: עובדי חדר הבקרה, עובדי המרכז הלוגיסטי וכל עובדי האגף למערכות מידע.

הפגנת עובדי הוט מובייל היום מול משרדי ההנהלה ביקום. צילום: ההסתדרות
הפגנת עובדי הוט מובייל היום מול משרדי ההנהלה ביקום. צילום: ההסתדרות

השיבושים

החל מהיום לא יינתנו יותר התראות על בעיות ברשת ולא יופעלו גורמים וצוותים לתיקון התקלות, זאת במסגרת השבתת חדר הבקרה. שביתת עובדי המרכז הלוגיסטי תגרום לשיבושים באספקת המכשירים, חלקי החילוף והאביזרים למרכזי השירות והמעבדות. לנוכח ההשבתה של האגף למערכות מידע בחברה, מעתה לא יטופלו תלונות בנושאי חיובים וחשבוניות, צפויים שיבושים בתהליכי ניוד מחברות מתחרות ושיבושים באקטיבציה של מנויים חדשים. בנוסף, לא ייכנסו למערכת תכניות תמחור ושיווק חדשות ויהיו עיכובים בפרויקטים רבים בתחום ה-it. וכן, ייעצרו פיתוחים אשר תוכננו עבור מערכת שירות הלקוחות ומערכת ניידות חדשה.

"המפתח לפתרון נמצא בידי ההנהלה"

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר האינטרנט וההיי טק, אמר היום: "הוט מובייל ממשיכה להתעלם מחובותיה ולא מותירה בידי העובדים כל ברירה אחרת. חשוב להזכיר כי המפתח לפתרון נמצא בידי ההנהלה ויש בכוחה לסיים את המשבר ברגע שתכיר בהתאגדות כחוק ותפתח במו"מ עם נציגות העובדים. עד שזה יקרה, העובדים ימשיכו להיאבק על זכויותיהם הבסיסיות, בכל הערוצים האפשריים ובגיבוי מלא של ההסתדרות".

עובדי הוט מובייל מוחים על ההתנהלות ההנהלה אשר מסרבת לפתוח עמם במו"מ ופועלת לסיכול מהלך ההתאגדות בחברה.

כלל העובדים השובתים הפגינו היום בכניסה למשרדי החברה ביקום. במקביל, העובדים צפויים לקיים במשך השבוע כנס מיוחד בהסתדרות על מנת לדון באפשרויות להחרפת המאבק.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן