Skip to content

בן לאדן רצה שבניו יחיו בשלום, שילמדו במערב ושלא ילכו בדרכיו

אשתו של גדול הטרוריסטים שחוסל לפני פחות משנה מפתיעה בחשיפה צוואתו לילדיו - אל תצטרפו לג'יהאד, למדו במערב והתרחקו מדרכיי אביכם. דברים שלא ידעתם על אוסאמה בן לאדן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 אשתו של גדול הטרוריסטים שחוסל לפני פחות משנה מפתיעה בחשיפה צוואתו לילדיו – אל תצטרפו לג'יהאד, למדו במערב והתרחקו מדרכיי אביכם. דברים שלא ידעתם על אוסאמה בן לאדן

מאת יצחק קמחי-זוארץ

אוסאמה בן לאדן
אוסאמה בן לאדן

זכּריה א-סאדה, גיסו של אוסאמה בן לאדן, אחד הטרוריסיטים הגדולים ביותר שידע העולם ושחוסל בחודש מאי האחרון על-ידי הקומנדו של חיל הים האמריקני, אמר לעיתון הלונדוני "א-שרק-אל אוסט" כי ככל שהוא יודע, צוואתו של בן לאדן לבניו היתה "חיו בשלום, לימדו במערב ואל תלכו בדרכי".

א-סאדה שאחותו אמל, הייתה אשתו החמישית של בן לאדן, אמר כי בן לאדן ביקש שבניו לא ילכו בדרך הג'יהאד. א-סאדה נפגש עם אחותו רק לאחרונה ויתר על כן הוא חושש למצבם הבריאותי של חמשת ילדיו מאחר שמשך תשעה חודשים הם היו סגורים בדירה אטומה ולא ראו אור שמש.

א-סאדה ציין כי אחותו פגשה אותו לאחרונה ואמרה לו כי בעלה חש חרטה גדולה לאחר שראה את תוצאות התקפות 11 בספטמבר, השלכותיהן על משפחתו וכן כמות ההרוגים, שהגיעה ל-3000 איש, ואת עובדת הפיכתו למבוקש מספר אחת בעולם.

מילדיו, ביקש בן לאדן בכל לשון של בקשה כי ילמדו במוסדות לימוד אירופיים וכי לא ילכו בדרכיו. א-סאדה אומר כי חוסר הוודאות שבו נמצאים בני משפחתו של בן לאדן פוגע בהם באופן ישיר, לפחות בכל הנוגע לילדיו מאחר שנמנע מהם חינוך. בריאיון לעיתון סאנדיי טיימס, חשף א-סאדה את פניהן של נשותיו של בן לאדן – אחותו אמל בת ה-29, ח'ייריה וסיהאם, השובתות רעב בגלל החזקתן במצב הזה.

השגירי התימני בפקיסטאן, עבדו עבד אל-רחמאן, אליו פנה א-סאדה למען יסייע למשפחה להיחלץ מהמצב שאליו נקלעה אמר כי הסאגה קרובה מאוד לסיומה והא כבר פנה לעמיתיו הפקיסטאניים בנושא הטיפול במשפחה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן