Skip to content

שיתוף פעולה ארקיע- flyeast בטיסות למזרח הרחוק

ארקיע תטיס נוסעים ללרנקה שבקפריסין ולעמאן שבירדן ומשני היעדים האלה יעברו הנוסעים לטיסות למזרח הרחוק. מלרנקה עם קטאר איירליינס ומעמאן עם רויאל ג'ורדניאן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארקיע וחברת התיירות והנסיעות flyeast חתמו על הסכם המאפשר טיסות למזרח הרחוק במחירים נוחים. במסגרת ההסכם, יוצאות טיסות ארקיע 3 פעמים בשבוע – בימים: ראשון, שלישי וחמישי, מנתב"ג ללרנקה שבקפריסין, ומשם ממשיכים הנוסעים מיד בטיסות המשך ליעדים שונים במזרח, או לאיים המלדיביים עם קטאר איירליינס ובעתיד הצטרפו אליה חברות תעופה נוספות.

פעמיים בשבוע יוצאות טיסות ארקיע לעמאן שבירדן, ומשם ממשיכים הנוסעים למזרח בטיסות המשך עם קטאר איירליינס ובעתיד הצטרפו אליה חברות תעופה נוספות.

מחירים לדוגמה: בנגקוק – 853 דולר, קטמנדו – 872 דולר, בומביי – 787 דולר, קולומבו – 650 דולר, שנגחאי – 996 דולר.

flyeast גם יוזמת את שיטת "סע וטוס", שבה נוסעים מתל אביב לנמל התעופה בעמאן ומשם טסים למזרח הרחוק.

"שער חדש למזרח"

לדברי עזר שפיר, סמנכ"ל מסחר בארקיע : "בשנים האחרונות אנו מגדילים את מגוון שיתופי הפעולה המסחריים המוצלחים עם חברת flyeast. החלטנו להרחיב את הקשר בין החברות ולהציע בעזרת flyeast שער חדש למזרח עם מחירים 'שוברי שוק' ובנוחות מרבית. כבר בנתב"ג, בדלפק הבידוק של ארקיע, מקבלים הנוסעים גם את כרטיסי העלייה לטיסות ההמשך מלרנקה או מעמאן למזרח ולמלדיביים. במסגרת שיתוף הפעולה, זמן ההמתנה בין הטיסות קצר, ואנחנו משנעים את המזוודות מהמטוסים שלנו לטיסות ההמשך, כך שלנוסעים יש 'ראש שקט'. שיתוף הפעולה הזה החל בשבועות האחרונים וצבר ההזמנות גבוה מאוד".

מוסיף יריב פישר, מנכ"ל flyeast: "שוק הטיסות למזרח ממשיך לגדול בכל שנה, ההסכם ביננו לבין ארקיע יאפשר לאלפי ישראלים לטוס למזרח הרחוק במחירים מעולים וליהנות מחוויית טיסה יוצאת דופן באיכותה דרך חברות התעופה מהמפרץ הפרסי אותם אנו משווקים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן