Skip to content

שופרסל יוצאת בתכנית רוחבית להורדת מחירים

שוק המזון המשתנה הביא את הנהלת שופרסל להכנת תכנית עבודה "שתאפשר לשמר את מיצובה של החברה כמובילה בשוק הקמעונאות". בתכנון סגירה מדורגת של כ-15 סניפים בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר והקטנת סניפים בשטח כולל של כ-25 אלף מ"ר. עלות התכנית: כ-200 מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
איציק אברכהן. צילום: סיון פרג
איציק אברכהן. צילום: סיון פרג
רפי ביסקר. צילום: יונתן בלום
רפי ביסקר. צילום: יונתן בלום

רפי ביסקר יו"ר משותף בשופרסל ואיציק אברכהן מנכ"ל שופרסל הציגו היום תוכנית אסטרטגית חדשה לשופרסל "להמשך הובלת שוק קמעונאות המזון בסביבה התחרותית המשתנה". יישום התכנית יהיה כרוך בהוצאה חד פעמית של כ-200 מיליון שקל.

שוק המזון המשתנה, אשר מתאפיין בשינוי הסביבה התחרותית, כניסת שחקנים חדשים, התגברות הרגולציה החלה על החברות ושינוי בהרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי – הביאו, בחודשים שחלפו, את הנהלת שופרסל ובכיריה, להכנת תוכנית עבודה, "שתאפשר לשמר את מיצובה של החברה כמובילה בשוק הקמעונאות בישראל". מועצת המנהלים של שופרסל אישרה את התוכנית.

התוכנית האסטרטגית החדשה כוללת:

 

הורדת מחירים רוחבית בפורמטים של רשת שופרסל: שופרסל דיל, שופרסל שלי, שופרסל אקספרס והמשך הורדת מחירים בפורמט יש.

צמצום פערי המחירים בין קבוצת הסניפים השכונתיים ("שופרסל שלי ושופרסל אקספרס) לבין קבוצת סניפי הדיסקאונט (שופרסל דיל" ו-יש)

הרחבה וחיזוק של המותג הפרטי

הנפקת תו הזהב חדש, אחיד, לשימוש בחנויות תחת המותג שופרסל, ללא הפחתות מהערך הנקוב המצוין בתו ובמקביל הפחתת שיעור ההנחה לרכישת התו, וכן הפחתת ההנחות למועדוני הלקוחות, מהלכים שיתרמו להורדת מחירי המוצרים לכלל ציבורי הלקוחות.

האצת פיתוח הפלטפורמות הדיגיטליות של החברה, לרבות מערכת "שופרסל "ONLINE ואפליקציית הסלולאר.

בחינת פיתוח וקידום פעילות חדשות/משלימות לתחומי הפעילות הקיימים של החברה, ובכלל זה פעילות בשוק המוסדי, מכירה סיטונאית, ומכירה של מוצרי Non-Food באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות של החברה.

שורת צעדי התייעלות ביניהם: סגירה מדורגת של כ- 15 סניפים בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר, הקטנת סניפים בשטח כולל של כ- 25 אלף מ"ר, חיסכון בהוצאות בסניפים, בשרשרת האספקה ובמטה החברה, ותכנית פרישה מרצון. במקביל ממשיכה החברה בתכניתה לפעול לפתיחת סניפים חדשים בקצב פתיחה מתוכנן של כ- 15 א' מ"ר בשנה.

יו"ר דירקטוריון שופרסל, רפי ביסקר, אמר היום: "דירקטוריון החברה אישר היום תכנית אסטרטגית חדשה, שמטרתה יצירת תשתית מסחרית ותפעולית עדכנית להמשך צמיחה והתמודדות לאורך זמן עם האתגרים בשוק קמעונאות המזון. במרכז התכנית יעמדו מהלכים שיביאו לשיפור השירות ולהוזלת הסל ללקוחותינו, בעיקר על ידי הורדת מחירים רוחבית, הן בחנויות הדיסקאונט והן בחנויות השכונתיות.
"שופרסל שמה דגש מיוחד על המשך פיתוח מנועי צמיחה חדשים, הרחבת המותג הפרטי ופעילויות על בסיסם של מועדון הלקוחות המונה כיום כ- 1.8 מיליון חברים ושל פלטפורמות דיגיטליות המתקדמות של החברה.

במקביל למהלכים מחוללי צמיחה תמשיך שופרסל בפעולות התייעלות תפעולית ונדל"נית עמוקות וחוצות ארגון. יישום התכנית האסטרטגית מהווה בסיס נוסף לשימור המובילות והרווחיות הנאותה לאורך זמן".

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, אמר היום: "כחברת קמעונאות המזון הגדולה והמובילה בישראל, שופרסל יוצאת עם תכנית עסקית חדשה שמטרתה הוזלת סל הקניה לצרכן, שיפור רמת השירות ללקוח, חיזוק כושר התחרות של החברה ושימור המובילות שלה. בבסיס התכנית עומדת שאיפתה של החברה לתרום להורדת המחירים ללקוח, לחזק את מחויבותה של החברה לצרכן תוך נקיטת שקיפות מרבית והתאמה של פעילות החברה לשוק התחרותי המשתנה.

"אני מאמין, כי שילובם של המהלכים שבכוונת החברה לבצע, יביאו לתרומה מהותית של שופרסל להפחתת יוקר המחיה לצרכן הישראלי. הירתמותם של כלל הגורמים במשק יסייע במאמצים להפחתת יוקר המחיה בישראל"

1 Comment

  1. ניר
    27 ביוני 2014 @ 17:17

    השופרסל [בזמנו היו היחידים בשוק]אחת החברות היקרות כל הנסיון לשינוים הוא בדיחה פשוט מאוד אנשים היום לא טיפשים אנשים בודקים מחירים לרובנו יש רכבים אז נכון אנשים מוכנים לנסוע רחוק יותר ולקנות בזול אצל רמי לוי / אושר עדאלה בתי מסחר שהתחילו לתת מכות לשופרסל אל נשכח שהמנכלים מרווחים מליוני שקלים בחודש מי שמשלם את המשכורות אלה הצרכנים בקיצור אם לא תורידו מחירים [ושכר למנכלים] באמת תהיה לכם סיבה לסגור את העסקים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן