Skip to content

דלתא חונכת מוזיאון תעופה לציון 85 שנות פעילות

המוזיאון, הממוקם בשניים מההאנגרים הראשונים של החברה באטלנטה, מציע למבקרים חוויה מיוחדת וחלון ראווה לעבר, ההווה והעתיד של תעשיית התעופה העולמית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דלתא איירליינס חוגגת 85 שנים לטיסה המסחרית הראשונה שלה, בפתיחת מוזיאון תעופה החדש שלה במשרדים הראשיים של החברה באטלנטה. המוזיאון, הממוקם בשניים מההאנגרים הראשונים של החברה, ששמשו בשנות ה-40 את מתחמי התחזוקה של דלתא – מציע למבקרים חוויה מיוחדת וחלון ראווה לעבר, ההווה והעתיד של תעשיית התעופה העולמית.

מטוס
מטוס של חברת Huff Daland Dusters, שעסקה בהדברה מהאוויר, ושדלתא רכשה אותה ב-1928

בשנת 1928 רכשה דלתא איירליינס חברת תעופה אזורית קטנה בשם Huff Daland Dusters, שהחלה את פעילותה בשנת 1924, כחברת אשר עיסוקה היה הדברה מהאוויר. דלתא המשיכה את פעילות החברה בפרו, לפני שהשיקה את פעילותה הבינלאומית הראשונה בהובלת דואר ונוסעים בחוף המערבי של דרום אמריקה. בחודש יוני 1929, שנה לאחר שדלתא איירליינס רכשה את חברת Huff Daland Dusters, היא הפעילה לראשונה את טיסת הנוסעים שלה בקו דאלאס-ג'קסון, מיסיסיפי.

מוצג מרכזי במוזיאון כולל את "רוח דלתא" בדמות מטוס מדגם בואינג 767, שנרכש על ידי עובדי החברה בשנת 1982 ומטוס SHIP 41, שהינו מטוס הנוסעים היחידי של דלתא מדגם Douglas DC-3, שנותר משנת 1940 ואשר שופץ לחלוטין.

ומטוס SHIP 41, שהינו מטוס הנוסעים היחידי של דלתא מדגם Douglas DC-3, שנותר משנת 1940
מטוס SHIP 41, שהינו מטוס הנוסעים היחידי של דלתא מדגם Douglas DC-3, שנותר בחברה משנת 1940

"המוזיאון מהווה עדות להיסטוריה העשירה ולתרבות הייחודית של דלתא. אנחנו נרגשים להזמין למוזיאון הטיסה של דלתא איירליינס, בשעה שאנו מציינים 85 שנים לשירות הנוסעים שלנו", אמר מנכ"ל דלתא איירליינס, ריצ'ארד אנדרסון.

"רוח דלתא" בדמות מטוס מדגם בואינג 767, שנרכש על ידי עובדי החברה בשנת 1982
"רוח דלתא" בדמות מטוס מדגם בואינג 767, שנרכש על ידי עובדי החברה בשנת 1982

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן