Skip to content

ביקור האפיפיור בישראל במאי הניב חשיפה גדולה לתיירות בארץ

ביקור האפיפיור בישראל בחודש מאי הביא לגידול במספר החברים בפייסבוק למשרד התיירות ומספרם עבר את השלושה מיליון. מספר הצפיות ביוטיוב הגיע ל-8,7 מיליון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביקור האפיפיור פרנציסקוס בישראל בסוף חודש מאי, שלווה בהשקעה של משרד התיירות במינוף הביקור ברשתות החברתיות, הניב חשיפה גדולה לתיירות בארץ. כך למשל, דפי הפייסבוק השונים של משרד התיירות עברו את מחסום שלושה מיליון החברים והם מונים 3,065,000 חברים.

האפיפיור בכותל מתוך סרט יוטיוב באתר הקתולי באנגלית של משרד התיירות
האפיפיור בכותל מתוך סרט יוטיוב באתר הקתולי באנגלית של משרד התיירות

במהלך חודש יוני ניתן לראות התפתחות גדולה בעיקר של דפי הפייסבוק הקתוליים: גידול של 8% בדף הקתולי באיטלקית (מעל 200,000 חברים), גידול של 15% בדף הקתולי בצרפתית, 7% בדף הקתולי בפורטוגזית. גידול ניכר אפשר לראות גם בדף האוונגלי וגם בדף הקתולי בגרמניה.

הנתון המרשים ביותר הוא הצמיחה בכמות הצפיות בסרטוני היוטיוב הקתולי במהלך חודש יוני – עלייה של 35% בכמות המצטברת של הצפיות (מעל 3 מיליון צפיות).

דף הפייסבוק האוונגלי באנגלית של משרד התיירות
דף הפייסבוק האוונגלי באנגלית של משרד התיירות

מינואר עד סוף יוני 2014 נרשמה עלייה כוללת של 49% בפעילות בדפי הפייסבוק של תוספת של מיליון לייקים (מ-2 ל-3 מיליון). כמו כן נרשמה צמיחה משמעותית בשיעור של 65% בצפיות בסרטונים ביוטיוב (מ-5.3 ל-8.7 מיליון).
גידול חריג במספר החברים בדפי הפייסבוק של המשרד ובעיקר בדפים הקתוליים בשפות שונות, נרשם בזכות פעילות שיווקית אינטנסיבית לקראת ביקור האפיפיור ובמהלכו. כך למשל, הדף הקתולי באיטלקית צמח בחצי השנה האחרונה מ-7,100 חברים למעל 200,000.

פעילות המשרד ברשתות כוללת, בין היתר, העלאת סטטוסים רלוונטיים לאירועים שונים, ניהול תחרויות המערבות את הגולשים, העלאת תמונות וציטוטים מהתנ"ך, חדשות היום ואקטואליה – מגילויים ארכיאולוגיים ועד לתמונה מתוך הפייסבוק של השחקן מייקל דגלאס צף השבוע בים המלח, שתורגמה לשפות רבות והועלתה לכל הדפים.

לדברי מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, במקביל לצמיחה במספר התיירים, גובר השימוש של המשרד באמצעים דיגיטליים ובחכמת ההמונים ככלי לקידום התיירות לישראל. "אנו בונים פלטפורמות חברתיות כדי להמשיך ולהגדיל את מספר התיירים המגיעים לארץ. אנחנו עושים שימוש ממוקד ומפולח וחושפים בפני עשרות מיליוני גולשים, תמונות וסטטוסים, המציגים את ישראל כמדינת יעד מועדפת לתיירות".

קישורים:
לדף הפייסבוק האוונגלי באנגלית
https://www.facebook.com/HolyLandSpirit?ref=br_tf

 לדף היוטיוב הקתולי באנגלית

https://www.youtube.com/channel/UCOP8j_FI3thhlWxr1o73hwg

לאתר האינטרנט הקתולי

http://www.holyland-pilgrimage.org/home

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן