Skip to content

ממסי תיירות משווקת מנעולים בתקן TSA

מנעולים בתקן TSA של רשות הביטחון התחבורתית האמריקאית, הם המנעולים היחידים בהם מותר להשתמש לנעילת מזוודות בנתב"ג. לרשות שדות התעופה יש סמכות לפרוץ מזוודות הנעולות באמצעים אחרים לצורך בירור ביטחוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מסוע בנתב"ג. רש"ת הודיעה כי אלו המנעולים היחידים בהם מותר להשתמש לנעילת מזוודות. (צילום: David Shankbone, ויקימדיה)
מסוע בנתב"ג. רש"ת הודיעה כי אלו המנעולים היחידים בהם מותר להשתמש לנעילת מזוודות. (צילום: David Shankbone, ויקימדיה)

חברת ממסי תיירות משווקת מנעולים בתקן TSA. מדובר במנעולים בהתאם לתקן האמריקאי השומרים על פרטיות וביטחון הכבודה והנוסע. לכל מנעול יש עד 1,000 קודים אפשריים, ותפעולם קל וברור. מנעולים בתקן TSA, של רשות הביטחון התחבורתית האמריקאית, צריכים לעמוד בהנחיית הרשות לפיה כל מזוודה הנכנסת לגבולות ארה"ב עוברת בדיקה קפדנית הכוללת פתיחתה ובדיקת תכולתה.

מנעול בתקן TSA של ממסי תיירות
מנעול בתקן TSA של ממסי תיירות

תקן זה מאפשר לרשות לפתוח את המזוודה (באמצעות מפתחות מאסטר) ולהחזיר אותה נעולה למסוע. במרבית מוצרי מותגי המזוודות המוכרים בעולם, כמו סמסונייט ואנטלר, המנעולים הללו מגיעים כחלק מהמזוודה.

לאחרונה הודיעה רשות שדות התעופה בישראל כי מנעולים בתקן TSA הם המנעולים היחידים בהם מותר להשתמש לנעילת מזוודות בנתב"ג, והבודקים מחזיקים במפתח המאסטר לפתיחת מנעולים אלה. כיום, כאשר מגיעות מזוודות הנעולות באמצעים אחרים ויש צורך בבירור ביטחוני נוסף לגבי תכולתן מעבר לשיקוף, לרשות יש סמכות לפרוץ את המזוודה. הנוסעים מעודכנים בבדיקה בדיעבד, כאשר המזוודה חוזרת אליהם כשהיא נעולה באמצעי זמני ומוצמד לה דיווח. המנעולים בתקן TSA מונעים את פריצת המנעול או את המזוודה עצמה, ומבטיחים שניתן יהיה לנעול אותה בבטחה גם לאחר הבדיקה.

טווח המחיר המומלץ לצרכן הוא  29-45 שקל וניתן להשיג את המנעול ברשת חנויות ממסי תיירות.

[related-posts title="ידיעה קודמת בעניין נעילת המזוודות"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן