Skip to content

מנכ"ל שופרסל לשעבר נידון לחודשיים מאסר בפועל

מי ששימש בעבר כמנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, נידון גם לחודשים עבודות שירות וקנס של 450 אלף שקל. אלי גידור, סמנכ"ל שופרסל, נדון לחודש מאסר בפועל וחודש וחצי בעבודות שירות וקנס של 250 אלף שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מנכ"ל שופרסל לשעבר, אפי רוזנהויז, נידון לחודשיים מאסר בפועל וחודשיים וחצי בעבודות שירות והוטל עליו קנס של 450 אלף שקל. סמנכ"ל הסחר של שופרסל, אלי גידור, נידון לחודש מאסר בפועל וחודש וחצי בעבודות שירות והוטל עליו קנס של 250 אלף שקל. חברת שופרסל נקנסה בסכום של 3 מיליון שקל. השניים נאשמו בהפרת תנאי המיזוג בין שופרסל לבין קלאבמרקט ובעבירות של ניסיון לעשיית הסדר כובל והחברה הואשמה בעבירה לפי חוק ההגבלים העסקיים. כך החליט הבוקר בית המשפט המחוזי בירושלים

מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס

שופט בית המשפט המחוזי בימ"ש מחוזי ירושלים משה יועד הכהן גזר הבוקר על אפי רוזנהויז 4 וחצי חודשי מאסר, מהם חודשיים לריצוי בפועל וחודשיים וחצי נוספים שירוצו בעבודות שירות במרכז למורשת המודיעין ברמת השרון, חמישה ימים בשבוע, 8.5 שעות עבודה ביום וקנס 450 אלף שקל, או ארבעה חודשי מאסר תמורתו.

כמו כן נגזר על רוזנהויז מאסר על תנאי של שישה חודשים, למשך שלוש שנים מיום שחרורו מן המאסר, והתנאי הוא שהנאשם לא יעבור עבירות של צד להסדר כובל, של ניסיון לצד להסדר כובל או של הפרת תנאי מיזוג לפי חוק ההגבלים. הוא גם נפסל מלשמש בתפקיד דירקטור בחברה ציבורית למשך שלוש שנים וזאת החל ממועד סיום כהונתו כדירקטור בתאגיד נייר חדרה, בחודש ינואר 2013.

על הנאשם אלי גידור גזר השופט הכהן שניים וחצי חודשי מאסר, מתוכם חודש אחד לריצוי בפועל וחודש וחצי נוספים, אשר ירוצו בעבודות שירות בציימס ישראל -מע"ש אחיקם בתל אביב, חמישה ימים בשבוע, 8.5 שעות עבודה ביום וקנס של 250 אלף שקל, או חודשיים מאסר תמורתו. כמו כן הוטל עליו מאסר על תנאי של ארבעה חודשים למשך שלוש שנים מיום שחרורו מן המאסר, והתנאי הוא שהנאשם לא יעבור עבירה של צד להסדר כובל, של ניסיון לצד להסדר כובל או של הפרת תנאי מיזוג לפי חוק ההגבלים.

על שופרסל גזר השופט הכהן קנס של 3 מיליון שקלים, אשר ישולם בתוך 90 יום וחתימה על התחייבות בסכום של 5 מיליון שקלים למשך 3 שנים, שלא לעבור עבירה לפי חוק ההגבלים העסקיים. ההתחייבות תיחתם בתוך 21 יום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן