Skip to content

חדש: אופל מריבה הוא cross van עם דלתות הפוכות

אופל מריבה ממוצב כקטגוריית cross van שזה שילוב בין רכב משפחתי ותצורה המזכירה את קטגוריית הוואן ותנוחת הישיבה הגבוהה עם הראות הרחבה דומה לזו הקיימת בקטגוריית רכבי הקרוס אובר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לכל המתבונן ברכב החדש מבית אופל תופסת מיד את תשומת הלב היא התצורה הנדירה בעולם הרכב, של הדלתות. הדלתות האחוריות של הרכב נפתחות…הפוך, עד כדי 90 מעלות, ומאפשרות כניסה ויציאה נוחים מאוד ויציאה לאלו היושבים מאחור (ממש כמו במוניות הלונדוניות), תכונה אטרקטיבית במיוחד למשפחות צעירות שיכולות בקלות רבה להגיע על מנת לחגור ילדים לכיסא בטיחות ולהוציאם בקלות וכן לאנשים מבוגרים שעבורם מפתח הדלתות מאפשר כניסה קלה ונוחה.

דלתות נפתחות לרווחה (צילום דן בר-דוב)

אופל מריבה בעלת מושב אחורי עם שלושה כיסאות נפרדים שכול אחד מהם נע קדימה ואחור באופן עצמאי ולכל אחד מהם אפשרות קיפול לטובת הגדלת תא המטען. תא המטען של המריבה בעל נפח נאה של 400 ליטר.

בהשקת הרכב היום אמר אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל: "האופל מריבה לא רק מרחיבה משמעותית את קו הרכבים של אופל וממשיכה את האסטרטגיה של הצבת מתחרה מוביל לכל תחום רכב, אלא גם יוצרת קטגוריה חדשנית וראשונה מסוגה של רכב cross van. מדובר ברכב משפחתי אירופאי שמושק במחיר נמוך יותר משמעותית מהרכבים המשפחתיים הפופולאריים"

האופל החדשה (צילום דן בר-דוב)

אופל מריבה מצוייד במנוע טורבו 1400 סמ"ק המפיק 120 כו"ס. תצרוכת הדלק ( משולבת ) עומדת על 13.9 ק"מ לליטר עפ"י הצהרת היצרן.

תיבת ההילוכים בעלת 6 הילוכים אוטומטים והמריבה מגיעה עם איבזור עשיר כמו בלם חניה אלקטרוני, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע (בנוסף, מערכת מולטימדיה מוצעת כאופציה בתשלום ).

מראה פנים (צילום דן בר-דוב)

מחיר : 112,000 שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן