Skip to content

מוצרי מזון חדשים: תבלינים, טעמים והעשרות

מדפי המזון מתחדשים בשלל מוצרים וטרנד טעמי הקיץ מגיע לשיאו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קפה קר בטעמים

חברת "קוקה-קולה ישראל" משיקה את המותג האיטלקי, קפה קר "ILLY", בבקבוק הניתן לסגירה חוזרת ובטעמים חדשים: "לאטה מקיאטו" – קפה עם חלב, ו-"קפוצ'ינו" – קפה עם חלב בתוספת קקאו. הקפה מבוסס על 100% פולי ערביקה טבעיים, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.

מחיר לבקבוק 250 מ"ל – 8 שקלים.

קפה קר של אילי בבקבוק הניתן לסגירה

חביתית ללא גלוטן

חברת "בר-אל", מהמובילות בישראל בשוק המוצרים ללא גלוטן, פיתחה והשיקה תערובת להכנת חביתית (פנקייק) ללא גלוטן. התערובת מהווה פתרון קל ומהיר להכנת פנקייק טעים לילדים ולכל המשפחה בחופשת הקיץ, ובכלל לאירוח חגיגי וכיפי. בהיותה נטולת גלוטן היא מתאימה במיוחד לחולי צליאק ולרגישים לגלוטן, אך גם לכל אחד שמבקש להפחית באכילת גלוטן. יש להוסיף, כי בנוסף לעובדה שהמוצר נטול גלוטן, הוא גם ללא שומן טראנס, חומר משמר, לקטוז וקזאין. אופן ההכנה רשום על האריזה המספיקה להכנת 10 חביתיות גדולות.

מחיר לאריזת 400 גרם – 18 שקל.

תערובת להכנת פנקייק של בר-אל (צילום: אנטולי מיכאלו)תערובת להכנת פנקייק של בר-אל (צילום: אנטולי מיכאלו)

תבשילי ארוחות מוכנות

חברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, מרחיבה את סדרת הארוחות המוכנות, ומשיקה שני תבשילי אינסטנט חדשים: פירה עם בצל וקוסקוס עם ירקות. המנות החדשות מצטרפות לסדרת הארוחות האישיות שמשווקת החברה, כגגון ארוחות נודלס בטעמי עוף, בקר וסיני. סדרת הארוחות אינה דורשת קירור ומאפשרת שימוש נוח, זמין ומהיר בטיולים, בבית ובעבודה. אופן ההכנה רשום על האריזה והמוצר כולל בתוכו גם כפית.

מחיר למארז – 5.90 שקלים.

סדרת תבשילי אינסטנט של חברת תומר (צילום: עידו קימלוב)סדרת תבשילי אינסטנט של חברת תומר (צילום: עידו קימלוב)

חביתה מתובלת

חברת "נווה התבלין", המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות מיוחדות לתיבול, משיקה תערובת תיבול מיוחדת לשדרוג והעשרת הטעמים של החביתה. התערובת כוללת עשבי תיבול ותבלינים, בהם כוסברה, פטרוזיליה, שום, בצל מטוגן ומלח. להכנת החביתה – מוסיפים כף תערובת לביצה, מערבבים ומטגנים. ניתן להשתמש בתערובת להעשרת טעמים גם בפשטידות, מאפים ומתכונים נוספים.

מחיר לאריזת 150 גרם – 10 שקלים.

תערובת תיבול לחביתה של חברת נווה תבלין (צילום: אנטולי מיכאלו)תערובת תיבול לחביתה של חברת נווה תבלין (צילום: אנטולי מיכאלו)

כואבת הבטן?

חברת "מרשל", המתמחה בייצור, יבוא ושיווק תוספי תזונה, ויטמינים ומינרלים מציעה פורמולה צמחית ייחודית: "תמצית תולאקס", מבית Nutri Care. התמצית מכילה תערובת של צמחים המוכרים על פי הרפואה הטבעית, כבעלי השפעה מיטיבה על מערכת העיכול, בשל סגולותיהם האנטי פטרייתיות, האנטי פרזיטיות והאנטי דלקתיות. מבין הצמחים, ניתן למצוא טיון דביק, קורנית, אגוז מלך, בבונג, הדס, אזוב תרבותי, שום ו-ג'נטיאן. צמחים אלה תומכים ומסייעים, על פי הרפואה העממית, בחיטוי ובהגנה מפני פטריות, קנדידה, בקטריות וטפילים במעי, וכן בהרגעת ובהסדרת פעילות מערכת העיכול וחיזוק מערכת החיסון. הנחיות השימוש מופיעות על גבי האריזה.

מחיר לבקבוק 50 מ"ל – 50 שקל.

תמצית תולאקס של חברת מרשלתמצית תולאקס של חברת מרשל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן