Skip to content

ליברמן ושר החוץ הנורבגי נכנסו למרחב מוגן

הרקטה פגעה בחצר הבית, אבל לא היו נפגעים בנפש. קודם לכן אמר השר כי "לא ניתן להבטיח חופש וקיץ נורמלי לילדי ישראל, ללא טיפול בקרקע וללא מבצע קרקעי בעזה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שר החוץ אביגדור ליברמן
שר החוץ אביגדור ליברמן

רקטה התפוצצה היום בצהריים סמוך לבניין באשקלון שבו אירח שר החוץ אביגדור ליברמן את שר החוץ הנורבגי, בורג' ברנדה והשניים נכנסו יחד למרחב מוגן. הרקטה פגעה בחצר הבית. לא היו נפגעים בנפש.

"להבטיח חיים שלווים"

קודם לכן אמר ליברמן הציג לאורחו הנורבגי, בית שנפגע בתחילת השבוע מרקטה בתחילת השבוע הוא אמר, כי "נעשה הכל להבטיח את ביטחונם של תושבי מדינת ישראל. מה שמכווין אותנו כרגע זה איך אנחנו מבטיחים לתושבים חיים שלווים, חיים שגרתיים, ולמיטב הבנתי לא ניתן כרגע להבטיח זאת ולא ניתן להבטיח חופש וקיץ נורמלי לילדי ישראל, ללא טיפול בקרקע וללא מבצע קרקעי בעזה".

לא לשלוט בעזה

ליברמן הדגיש, כי ישראל לא צריכה לשלוט בעזה והיא לא צריכה להקים ישובים ברצועת עזה. "כל מה שישראל צריכה לעשות זה להבטיח שכל מחבלי החמאס יברחו, ייעצרו או ימותו. אי אפשר לקבל מצב שמחבלים בכל רגע נתון יכולים להפר את החיי השגרה של 6 מיליון אנשים שרצים למקלטים".

הממשלה מדברת בקול אחד

באשר לחילוקי הדעות בממשלה, שבין השאר גרמו לפיטוריו של סגן שר הביטחון דני דנון, אמר ליברמן, כי הממשלה מדברת בקול אחד ושכל חבריה מעוניינים להבטיח את הביטחון. זאת למרות שלכל אחד ישנה עמדה משלו. הוא ציין כי עמדתו לגבי רצועה עזה ברורה כבר הרבה שנים והזכיר, כי לא היה חבר בממשלה שביצעה את ההתנתקות וגם אחריה המשיך להביע את דעתו.

לקהילה הבינלאומית הדורשת מישראל לחזור לגבולות 67' ציין השר "זה בדיוק מה שעשינו בעזה. פינינו את התושבים, 21 התנחלויות, והבאנו את המפתח של הרצועה למחמוד עבאס, והם הגיבו באלפי רקטות שנורו לישראל". יחד עם זאת הוא הדגיש, כי הקהילה הבינלאומית תומכת במאמצי ישראל להבטיח את ביטחון תושביה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן