Skip to content

יניב ד'אור, בא מאהבה

מאת זוהר מלאכי זה קורה אחת לכמה שנים, שפתאום, כאילו משום מקום, בוקע קול עמוק ומופלא, שכובש אותך משמיעה ראשונה. קוראים לו יניב ד'אור, הוא חי בלונדון ומופיע כבר כמה שנים כסולן בבתי אופרה ידועים בעולם באופרות של הנדל, ויוואלדי, מונטוורדי ועוד. באופרה הישראלית הופיע ב"יוליוס קיסר". ד'אור, 37, נולד למשפחה מוזיקלית. הוא אחיו הקטן של הזמר דוד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאת זוהר מלאכי

זה קורה אחת לכמה שנים, שפתאום, כאילו משום מקום, בוקע קול עמוק ומופלא, שכובש אותך משמיעה ראשונה. קוראים לו יניב ד'אור, הוא חי בלונדון ומופיע כבר כמה שנים כסולן בבתי אופרה ידועים בעולם באופרות של הנדל, ויוואלדי, מונטוורדי ועוד. באופרה הישראלית הופיע ב"יוליוס קיסר".

ד'אור, 37, נולד למשפחה מוזיקלית. הוא אחיו הקטן של הזמר דוד ד'אור, שירת בלהקת חיל האוויר, למד באקדמיה למוזיקה באוניברסיטה העברית בירושלים וב-Guildhall School of Music and Drama. עכשיו הוא בישראל ועובד על פרויקט מוזיקלי חדש.

ד'אור התפרסם כאן לראשונה בזכות הסינגל הראשון, "זכיתי לאהוב", ביצוע פשוט ומרגש לשירו היפה של עברי לידר. ד'אור, שסגנון שירתו משלב בין אופרה קלה לפופ, מבצע את השיר בגרסה איטלקית (בנוסף לעברית) והוא נראה ונשמע בקליפ כמו מאהב איטלקי אמיתי. 

עכשיו, באווירה רומנטית לקראת וולנטיין דיי, מוציא ד'אור שיר אהבה נוסף, סינגל שני מתוך האלבום שבדרך. ד'אור מגיש ביצוע חדש לשיר "בראשית" של אסף אמדורסקי. התאהבתי. 

עוד בתרבות: התשואות לאדל, הדמעות ליוסטון

וגם: בלט קלאסי, לא מה שחשבתם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן