Skip to content

גל הביטולים נמשך: בקסטריטבויז ופול אנקה ביטלו הופעתם בישראל

זה היה צפוי לאור המצב. בקסריטבויז מבטיחים להגיע באביב 2015. עדיין לא ברור מה יעלה בגורל ההופעות של לנה דל רי וליידי גאגא, שאמורות להופיע באוגוסט-ספטמבר השנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוקר הודיעו מפיקי סדרת ההופעות של בקסטריטבויז כי לאור המצב הביטחוני, הם נאלצים לדחות את הופעות הלהקה, שתוכננו ל-29, 30 ו-31 ליולי באמפי' פארק רעננה. לדבריהם המופעים יתקיימו במהלך האביב (מרץ – אפריל) 2015. בהודעה מקבילה שנמסרה מטעם הלהקה לקהל המעריצים נמסר כי הם מאוד מאוכזבים מהצורך לבטל את המופעים המתוכננים ומהמפגש עם המעריצים, וגם לדבריהם נעשים מאמצים לקבוע תאריכים חדשים באביב הקרוב.

מקווים להופיע באביב. בקסטריטבויז. צילום: יח"צ

כל הכרטיסים ל-3 ההופעות נמכרו, הכרטיסים טובים להופעות החדשות במידה שיתקיימו. יחד עם זאת, כל לקוח שירצה לקבל החזר כספי מלא, יוכל לעשות זאת החל מיום שישי, 25 ביולי בקופת תל אביב בטלפון 2207*. הפרטים המלאים יפורסמו באתר קופת תל אביב ובעמוד הפייסבוק הרשמי בישראל:

http://www.2207.co.il  https://m.facebook.com/bsbIsrael

בסוף השבוע נודע כי בוטל גם המופע המתוכנן של פול אנקה ליום חמישי הקרוב בהיכל התרבות בתל-אביב. ובתוך כך, לאור המצב, עולות כמובן השאלות מה יעלה בגורל הופעות נוספות מחו"ל, שתוכננו לימי הקיץ: לנה דל רי ב-20 באוגוסט בגני התערוכה בתל-אביב, וליידי גאגא ב-13 בספטמבר בפארק הירקון בתל-אביב.

מעבר למופעים הגדולים הללו יש עוד הרבה מופעים "קטנים" הפונים יותר לקהילת חובבי מוזיקת האינדי והאלטרנטיב המתקיימים בדרך כלל במועדון בארבי בתל אביב. אחד מהם, כפי שפרסמנו, בוטל לפני כשבוע – המופע של בריאן ג'ונסטון מאסקר. גם מירושלים מגיעות בשורות לא משמחות על ביטול מופעי "עונת התרבות בירושלים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן