Skip to content

ביומו הראשון כנשיא ערך ריבלין חמישה ביקורי תנחומים

"מסרנו את ההחלטות בידי ממשלת ישראל ואני בטוח בצורה חד משמעית וסומך על הרמטכ"ל, על חיילי צה"ל, על ממשלת ישראל, על הקבינט ועל ראש הממשלה", אמר הנשיא. "הם יודעים מה צריך לעשות. אנחנו רגילים שכל אחד רוצה להחליט בשביל כל העם. אנחנו בידיים טובות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביומו הראשון כנשיא המדינה – לאחר שנשבע אתמול אמונים בכנסת ישראל ונכנס לתפקידו כנשיא העשירי של מדינת ישראל – ביקר הנשיא ראובן ריבלין בבתי משפחות שכולות. ריבלין הגיע לנחם את המשפחות השכולות רהב (ששכלו את בנן, סג"מ בר רהב ז"ל), שמחה (ששכלו את בנן, סמ"ר אורן שמחה נח ז"ל), מנדלוביץ' (ששכלו את בנן, סמ"ר עוז מנדלוביץ' ז"ל), ברסנו (ששכלו את בנן, סמל אדר ברסנו ז"ל) ואליהו (ששכלו את בנן, סגן פז אליהו ז"ל).

"אף אחד לא יכל לנו ולא יוכל לנו". הנשיא ראובן ריבלין (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
"אף אחד לא יכל לנו ולא יוכל לנו". הנשיא ראובן ריבלין (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

לאחר הביקור בבית משפחת רהב, ברמת ישי, נשיא המדינה ריבלין אמר: "ראיתי את הכאב ואת האבל שיורד עלינו עם הסתלקותו של כל אחד ואחד מבנינו. הנה אני בא, הנה פעם נוספת למשפחה אשר שיכלה בן כל כך יקר, כל כך מוצלח כמו כולם, אבל בעיני אבא ואמא הילד שלהם הוא הכי מוצלח והוא באמת היה כזה".

עוד אמר נשיא המדינה ריבלין: "אתה מוצא אנשים אשר מבינים שהבן שלהם נפל קורבן על מזבחה ועל מזבח ביטחונה של מדינת ישראל. אנשים מבינים שהבן נפל במלחמה על ביסוסנו על ביטחוננו וגם על קיומינו כאן, כי המדינה עדיין אינה דבר מובן מאליו בעיני אויבינו ומבקשי נפשינו והקורבנות שאנחנו משלמים הם קשים. אני יודע שלהתחיל קדנציה בניחום הורים הוא דבר לא קל, אבל כל חיינו כאן, כמה שהם נהדרים, הם גם נתקלים ברגעים קשים".

בהתייחס להחלטות הממשלה, אמר נשיא המדינה ריבלין: "מסרנו את ההחלטות בידי ממשלת ישראל ואני בטוח בצורה חד משמעית וסומך על הרמטכ"ל, על חיילי צה"ל, על ממשלת ישראל, על הקבינט ועל ראש הממשלה. הם יודעים מה צריך לעשות. אנחנו רגילים שכל אחד רוצה להחליט בשביל כל העם. אנחנו בידיים טובות, אין לי כל ספק, וההחלטות שתתקבלנה הן החלטות שתהיינה החלטות ראויות. כמובן שכולנו יודעים, שכאשר יש אויב המבקש לקום עלינו על מנת להרגנו, ואנחנו שומעים את הפטרון שלהם – איראן, הדורשת את חיסולה של מדינת ישראל כפיתרון כל הבעיות במזרח התיכון. לא, אף אחד לא יכל לנו ולא יוכל לנו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן