Skip to content

הנשיא ריבלין המשיך בביקורי התנחומים אצל המשפחות השכולות

"לא קל לנחם משפחות שאיבדו את יקיריהם בקרב. אנו מגנים על ארצנו עם בנינו החיילים ממש. חיילנו מחרפים נפשם על מנת להגן על כל נפש ונפש מישראל ואלו הם נפלאות עמינו המתרחשות כאן לידנו ממש", אמר הנשיא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בימיו הראשונים כנשיאה העשירי של מדינת ישראל, המשיך הנשיא ראובן (רובי) ריבלין, לערוך ביקורי תנחומים אצל משפחות חיילים שנפלו במבצע "צוק איתן".

הנשיא ריבלין אצל משפחת-סמל-בן-יצחק-וענונו (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
הנשיא ריבלין אצל משפחת-סמל-בן-יצחק-וענונו (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

הנשיא ביקר אצל משפחת החייל בן וענונו ז"ל באשדוד שם סיפרו הוריו לנשיא בבכי כי בן ז"ל התנדב לעלות לנגמ"ש והתעקש להיות ראשון להילחם להגנת המדינה.

הנשיא חיבק את הוריו ואת אחיו הצעיר של בן ואמר "בן מגלם את סמל הנכונות וסמל הרצון לקיומו של עם ישראל  חופשי בארצנו. עם ישראל כולו יצא למבצע "צוק איתן" ועיני כל העם ישראל נשואות לעבר חיילנו. לב העם  כולו אתכם, מוקיר לכם תודה עמוקה. "

הנשיא ביקר בראשון לציון אצל משפחתו של סמ"ר טל יפרח ז"ל ואימץ אל ליבו את המשפחה. הוא פנה לחבריו ליחידה של טל ואמר "אתם הגיבורים שלנו. אני רואה כיצד אתם, הילדים שלנו, הולכים ומשתבחים מדור לדור."

האם, אביבה, סיפרה לנשיא על טל ז"ל, בעיניים דומעות ואמרה: "אנו מרגישים כי עם ישראל עם טל. מגיעים לכאן אנשים מכל הארץ לנחם אותנו ואפשר ממש לראות שעם ישראל חי בזכות החיילים ששומרים עלינו ועל המדינה שלנו.

לאחר ביקורו אצל המשפחות אמר הנשיא: "לא קל לנחם משפחות שאיבדו את יקיריהם בקרב. אנו מגנים על ארצנו עם בנינו החיילים ממש. חיילנו מחרפים נפשם על מנת להגן על כל נפש ונפש מישראל ואלו הם נפלאות עמינו המתרחשות כאן לידנו ממש."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן