Skip to content

שלי זהבי מונה סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על

שימש עד כה סמנכ"ל מטענים בחברה. המינוי ייכנס לתוקף מיידית. מאז שדוד מימון מונה מנכ"ל אל על לאחר ששימש בתפקיד זה, פעל משה שמאי כממלא מקום סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מנכ"ל אל על דוד מיימון הודיע על מינויו של שלי זהבי לסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים. המינוי ייכנס לתוקף באופן במיידי. מאז שדוד מימון מונה מנכ"ל אל על לאחר ששימש בתפקיד זה, פעל משה שמאי כממלא מקום סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים.

שלי החל את דרכו בחברת אל על בשנת 1970 במחלקת הצבת צוותים ולכל אורך מסלול הקרירה שלו מילא קשת תפקידים רחבה בחטיבות המסחר והמטענים הן בארץ והן בחו"ל. שלי זהבי בעל תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק מאוניברסיטת ניו יורק. הוא שימש מאז 2009 בתפקיד סמנכ"ל מטענים בחברה.

דוד מימון, מנכ"ל אל על אמר היום: " אנו נעשה כל שנדרש על מנת לאפשר את כניסתו המיידית והטובה של שלי לתפקידו. אני משוכנע כי הניסיון הרב ששלי מביא עימו לתפקיד, יאפשר לו להתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים לפתחינו. בהזדמנות זו, ברצוני להודות למשה שמאי על תפקודו ותרומתו המשמעותית והחשובה כממלא מקום סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחודשים האחרונים ולכל אנשי החטיבה על פעילותם בכלל ותחת ניהולו של משה בפרט".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן