Skip to content

בצריכה מתמדת: מצננים את החום

המזגן הוא הפתרון האולטימטיבי לקיץ אך הוא לא תמיד בנמצא • בין אם אתם בממ"ד או במקלט, ואולי אתם בכלל בים, קבלו מוצרים ש(אולי) יעזרו לכם להתקרר מעט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אנו לא יודעים מה איתכם, אבל חם לנו. חם כשאנחנו יוצאים לחדר המדרגות או נכנסים לממ"ד בזמן אזעקה, חם כשאנחנו יוצאים לרגע לסידורים או לקניות, וממש חם לנו כשאנחנו מנסים לעשות את מה שעושים האנשים השפויים בתקופה הזו, והולכים לים.

ברגעים כאלו, אנחנו מפנטזים על חליפת מיזוג אישית שתשמור על אווירה קרירה סביבנו ללא קשר למזג האוויר. אבל עד שנאס"א תפתח משהו כזה (כי זו לרוב נאס"א שחתומה על השכלולים בחיים שלנו), אנו נאלץ להסתפק במוצרים, שאולי לא יורידו סביבנו את הטמפרטורה, אבל מבטיחים לעשות לנו קיץ קצת יותר נעים.

הדבר הראשון שעשינו הוא לפנות למאוורר. אחרי המזגן, זה הדבר הכי מתאים לרגעים החמים, וגם אם אי אפשר להוריד אותו איתנו למקלט בכל אזעקה, הוא יכול להיות ממוקם קבוע בממ"ד או בכל חלל לא ממוזג אחר.

המאוורר עליו אנו כותבים הוא מאוורר עמוד High Speed, מסדרת Bluestar של אלקטרוסטאר. מדובר במאוורר בקוטר 16 אינץ', שמבטיח לזרוק אוויר למרחק של 8 מטרים, עובדה חשובה אם מדובר בחלל גדול. עוד מבטיחים לנו פי שניים סיבובים בדקה, בהשוואה למאוורר עמוד רגיל ובכך הוא עוצמתי הרבה יותר.

וזה, רבותיי, עובד. כל כך עובד, עד שבדרגה 3 – העוצמה כה גבוהה עד שהפכה לבלתי אפשרי עבורנו הן מבחינת עוצמת האוויר והן מבחינת הרעש. המאוורר כל כך מהיר עד שגם בחלל לא ממוזג, האוויר שהוא זורק לחלל נעים ואפילו קריר יותר. 249 שקל, להשיג באייס, אלקטרו קובי, מחסני חשמל, חנויות חשמל נבחרות וב-2230*. ציון: ♥♥♥♥♥

מאוורר עמוד של חברת BlueStarמאוורר עמוד של חברת BlueStar

אחר כך עברנו אל הקצה השני של הסקאלה – מאוורר ידני. כזה שעולה כמה שקלים בודדים ומספק עוצמת אוויר נמוכה בהתאם. מאוד שנות ה-90', אנחנו יודעים, אבל זה עוד קיים.

המאוורר שניסינו מגיע עם שרוך המאפשר לתלות אותו על הצוואר, רעיון שאנו מתקשים להבין מי יוציא אל הפועל. מעבר לכך, יש לו יתרון בהשוואה למניפה, בכך שהוא אינו דורש להזיז את היד אלא רק להחזיק את המאוורר. מצד אחר, הוא מספק אוורור נקודתי הרבה יותר ממניפה, מה שדורש להניע אותו מנקודה לנקודה אם רוצים לקרר שטח גוף גדול. 19 שקל, להשיג ברשת חנויות "ניו", טלפון: 03-5288954, או באתר: www.new-gift.co.ilציון: ♥♥♥♥♥

מאוורר ידני המופעל עם סוללותמאוורר ידני המופעל עם סוללות

אחרי זה עברנו למוצר נוסף המבטיח לרענן אותנו בקיץ. מדובר בתרסיס גוף של המותג Loire, המגיע בריח לילך. התזה על העור אמורה לרענן את הריח וגם לרענן את העור. האמנם?

ניסינו לעשות את מה שההיגיון שלנו אומר – ולהתיז אותו על העור כשחם לנו. הוא אכן הוסיף לנו ניחוח, שיכול היה להיות מרענן יותר אם הוא היה תפוזי/לימוני, אך גם כך הוא נעים לאף. אך בכל הקשור לחום, לא הרגשנו שמשהו מהותי משתנה בתחושה שלנו. מה עוד – שאי אפשר להתיז אותו בכמויות גדולות, אלא אם כן אתם רוצים להריח כמו זר פרחים.

בקיצור, טוב לסתיו חמים או אביב סתווי, אבל לא ממש ליולי-אוגוסט. 150 שקל ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות המותג וב-www.loire.co.ilציון: ♥♥♥♥♥

תרסיס גוף של Loire (צילום: רני לוריא)תרסיס גוף של Loire (צילום: רני לוריא)

אחרי שניסינו שני מאווררים ותרסיס אחד, הגיע הזמן לבחון תחום נוסף: הבגדים שאנו לובשים.

הסנונית הראשונה היא רשת אפרודיטה, אשר השיקה את Fresh Up Seamless. מדובר בליין של מוצרים מנדפי זיעה, המבטיחים לסייע לתחושת רעננות מתמשכת. הליין כולל פריטים בשמונה גזרות, כולל תחתונים, גוזיות וגופיות במידות S-XL.

מתוך המבחר, ניסינו גופיית ספגטי שחורה, שהצבע שלה, יש להודות, קולט הרבה שמש וחום אם הולכים איתה ברחוב. עם זאת, היא מחמיאה לגוף, עשויה מבד נעים והעובדה שאין תפרים מורגשים הופכת אותה לנעימה יותר.

בכל הקשור לזיעה, היא כמובן לא יכולה למנוע את הפעולה הטבעית, אך בהחלט מצליחה לנדף אותה יותר מגופיות אחרות, גם כאשר עסקנו בפעילות גופנית. 44-75 שקל, ניתן לרכוש בחנויות הרשת. ציון: ♥♥♥♥

Fresh Up Seamless של חברת אפרודיטה (צילום: אבי ולדמן)Fresh Up Seamless של חברת אפרודיטה (צילום: אבי ולדמן)

הפריט האחרון שמבטיח להקל על עומס החום הוא ליין של בגדים חדשים אותה פיתחה חברת דלתא. אחרי ששילבה בתחתוני הגברים שלה כותנה מנדפת זיעה המבוססת על טכנולוגיה חדשה, היא מגיעה גם לחולצות ולמכנסיים לגברים.

הליין החדש כולל חולצות T ו-V חלקות ומודפסות, חולצות פולו, חולצות גופיות ומכנסיים. אנו ניסינו חולצת טי, שהייתה קודם כל נעימה על הגוף ומחמיאה, עד כמה שחולצת טי יכולה להחמיא.

בכל הקשור לנידוף זיעה, במצבי חום בינוניים יכולנו להרגיש קצת יותר מאווררים מהרגיל. אולם כאשר החום התגבר, האפקט שלה כבר לא ממש הורגש. 50-90 שקל לפני מבצעים, להשיג בדלתא, המשביר לצרכן וחנויות נבחרות. ציון: ♥♥♥♥♥

חולצות T ו-V של חברת דלתא (צילום: רוני ינקוביץ')חולצות T ו-V של חברת דלתא (צילום: רוני ינקוביץ')

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן