Skip to content

הורוסקופ צוק איתן

שבועות לא קלים עדיין לפנינו, כחלק מתהליך שכבר התחיל ב-23.7, כשהשמש נכנסה למזל אריה. עוצמת הדרמה רק תגדל בימים הקרובים, והיא כוללת אפשרויות לעוד נפגעים, לאי הסכמה קואליציונית ולמשבר ביחסינו עם העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

*עד ה-1.8 ונוס יוצרת זווית של 90 מעלות עם פלוטו ואורנוס – היבט של משבר וירידה במורל באופן משמעותי, שגם לא מיטיב עם מפת מדינת ישראל ביחס לעולם. יחסי ונוס ופלוטו קשורים לאובדן חיי אדם, וכשהם ביחס לאוראנוס גם לתחושה של "מכה מתחת לחגורה". למרות מה שנראה כלפי חוץ, אין ולא יהיה קונצנזוס בין כוחות הקואליציה בממשלה. לנתניהו צפוי משבר נוסף ביחסיו עם העולם, ויחסי החוץ של ישראל ימשיכו להידרדר.

תמונות מהשטח - צוק איתן (צילום: ניריה ידין)תמונות מהשטח – צוק איתן (צילום: ניריה ידין)

*בין ה-1.8 ל-4.8, מרקורי בעקרב בהיבט דיס-הרמוני למרס באריה – קיימת סכנה גדולה של חטיפה או פיגוע. ישנם היבטים המצביעים על צפיפות אירועים, מצב של חוסר יציבות וסכנות מכמה כיוונים. תיתכן התעוררות של חזית נוספת.

*מה-1.8 ועד ה-9.8, השמש במזל אריה יוצרת ריבוע קשה לשבתאי בעקרב – היבט המשפיע על מצב רוח קשה. דכדוך ופסימיות בענייני שלטון מבטאים חוסר מנהיגות ואי הסכמה בולטת בממשלה. אלו ימים המתאימים להתפטרות, או לפירוק קואליציה, או לאיום המערער אותה. עד ה-4.8 עליה בפגיעות וסכנות לצעירים ולחיילים.

*בין ה-5.8 ל-9.8 מרקורי ושמש צמודים באריה. יחד הם יוצרים היבט מרובע לשבתאי בעקרב – זהו היבט דרמטי במיוחד, המבטא עימות וקוטביות בכל מה שקשור להסכמים. אפשרות לעימותים פנימיים בממשלה ואי הסכמה כנגד כוחות קיצוניים. תחושה שכולם נגד ישראל. תחושות של בידוד ונזקים כלכליים. ייתכן שמדובר בהתיישבות או בתושבים באזורים מסוימים שלא יקבלו את ההסכמים. בכל מקרה, האווירה קיצונית ומתבצרת נגד התנהלות והליכים שלטוניים. אווירת העוינות מאפיינת את מרבית חודש אוגוסט.

מעלליו של יופיטר, שמעצים עכשיו את הדרמה

צריך להסתכל על התמונה היותר גדולה, על התהליך שאנו בעיצומו והוא מתקיים בין ה-17.7 ל-4.8, כשיופיטר נמצא באריה, ב-90 מעלות למרס בעקרב. זהו היבט המבשר על מלחמה הקשורה לכיבוש ושליטה, שהיא הרבה יותר גדולה ומסובכת מכפי שנראית. ב-17.7 יופיטר הגיע לביקור בן שנה במזל אריה. יופיטר, בבואו לכל מזל, נוטה להרחיב ולהעצים את תכונותיו של אותו מזל. ביקורו הנוכחי במזל אריה, שהוא מזל האגו והשליטה, יעצים את הדרמה, את כל מה שקשור בשליטה, וגם את הצורך באהבה ובסטטוס של יוקרה.

התחברותו לשמש באריה גורמת לתחושת ביטחון עצמי (לעיתים עודף ביטחון) מגלומניה והיבריס, וכשההיבטים כל כך דרמטיים קיימת אפשרות לכניסה למלחמה, שהיא הרבה יותר מסובכת וגדולה מכפי שנדמה.

לפני 24 שנה, כשיופיטר הגיע למזל אריה ב-2 באוגוסט 1990, עיראק פלשה לכווית. ארבעה ימים אחרי כן פרצה מלחמת המפרץ הראשונה. לפני 12 שנה, כשיופיטר הגיע למזל אריה, בסוף יולי 2002, ארה"ב פתחה במלחמת המפרץ השנייה.

יופיטר באריה, גורם גם למשברים כלכליים

ב-1932, כשיופיטר היה במזל אריה, נפלה הבורסה האמריקנית והתחילה תקופת השפל הגדול בארה"ב.

ב-2002 מתרחש משבר כלכלי גדול בארה"ב, המשפיע על ענקית הטלקום WorldCom שמכריזה אז על פשיטת רגל. בזמנו, זו הייתה פשיטת הרגל הגדולה ביותר בתולדות ארצות הברית. בתקופה כזו גם חברות ענק עלולות לקרוס, לכן היו זהירים עם השקעות ועם נטילת סיכונים. אל תתפתו לאופוריה שמאפיינת היבט זה.

היבט נוסף ששייך לתמונה הגדולה: יחסי שבתאי בעקרב -אוראנוס בטלה (כמו  עכשיו) מצביעים על משבר קשה ומתמשך, שיימשך עד אמצע אוגוסט. זה ישפיע על שבירת פרדיגמות ועל שינויים גיאופוליטיים בעולם ובביצת הים התיכון שלנו. סכנה צפויה לירדן ולעיראק, וגם אצלנו עלולים להתפתח שינויים המובילים להסלמה ולמפנה ביחסי הכוחות.

מדינות שבהן כבר החלו משברים עלולות לעבור "גל" של שינויים בשבועות הקרובים, דרך מרד, או מחאה, או הורדת שלטון וכיבוש בדרכי מלחמה.

.www.pninastro.com :האתר של פנינה כץ

1 Comment

  1. מה יהיה ?
    4 באוגוסט 2014 @ 14:42

    אין תקווה באופק ?
    הפחד הוא שמיד אחרי המלחמה, יצוצו שוב כל המושחתים, הקבלנים 'יעשו קופה' יפה והנדל"ן יפרח..
    אם יורשה לי חלום קטן, שיהיה שינוי רציני בממשלה שיביא שיוויון ושיהיה סוף לקיטוב הכל כך גדול בחברה הלא נורמלית שלנו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן