Skip to content

סיכת מצטיין הנשיא חזרה למשפחת החייל אורון שאול ז"ל

אמו של אורון, זהבה סיפרה לנשיא: "אורון היה עניו כל כך וסיפר לנו על קבלת ההצטיינות רק אחרי זמן רב. גם אז, עשה זאת בפשטות ובענווה. אחרי שסיכת המצטיין שלו נשברה הוא אמר 'זו סיבה לא לענוד אותה, כך לא יראו שאני מצטיין', אבל לנו כל כך חשובה ההצטיינות שלו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין העניק היום למשפחת החייל אורון שאול ז"ל את סיכת אות מצטיין הנשיא.

הנשיא ריבלין עם הורי החייל אורון שאול ז"ל (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
הנשיא ריבלין עם הורי החייל אורון שאול ז"ל (צילום: קובי גדעון/לע"מ)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ביקר היום את משפחת החייל סמ"ר אורון שאול ז"ל, שנהרג במהלך הפעילות הצבאית בעזה ומקום קבורתו לא נודע. הנשיא העניק למשפחה את סיכת "חייל מצטיין לנשיא המדינה" לה זוכים כל מצטייני יום העצמאות לנשיא בכל שנה ושנה, מאחר וסיכתו של אורון ז"ל, אשר היה ממצטייני הנשיא בשנה זו, נשברה.

אמו של אורון, זהבה ואביו הרצל חיבקו את הנשיא והודו לו. האם סיפרה לנשיא בכאב כי "את כולו נתן אורון למשפחה, לחברים ולצבא. אורון היה עניו כל כך וסיפר לנו על קבלת ההצטיינות רק אחרי זמן רב. גם אז, עשה זאת בפשטות ובענווה. אחרי שסיכת המצטיין שלו נשברה הוא אמר 'זו סיבה לא לענוד אותה, כך לא יראו שאני מצטיין', אבל לנו כל כך חשובה ההצטיינות שלו". הנשיא אחז בידה של זהבה, אימו של אורון ז"ל, וחיזק אותה: "בנכם הוא סמל. גיבור בין מצטיינים".

נשיא המדינה ערך ביקורים נוספים בקרב המשפחות השכולות בצפון הארץ וביניהן משפחתו של סמ"ר שחר דובר ז"ל, משפחתו של סרן צבי קפלן ז"ל, משפחתו של סמ"ר אביתר תורג'מן ז"ל, משפחתו של רב"ט נירן כהן ז"ל, משפחתו של סמ"ר גיא בויילנד ז"ל ומשפחתו של סמל נדב ריימונד ז"ל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן