Skip to content

מתחדשת פעילות הרכבת משדרות

עם פתיחת הקו לשדרות, החליט השר כץ לאפשר לתושבי הדרום לנסוע ברכבת ללא תשלום לכל חלקי הארץ, במטרה לעודד את התושבים והסטודנטים הלומדים באזור להשתמש בשירותי הרכבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בהתייעצות עם אלוף פיקוד העורף אייל אייזנברג, החליט הבוקר שר התחבורה ישראל כץ, לחדש את הפעלת קו הרכבת לשדרות, לאחר הפסקה של כחודש. הרכבת הראשונה תצא היום מתחנת הרכבת בשדרות, בשעה 11:52 ומשם תמשיך למרכז הארץ. הרכבת תצא משדרות לאשקלון, בתדירות של שתי רכבות בשעה, בשעות השיא ובשעות השפל, רכבת אחת בכל שעה.

תחנת הרכבת בשדרות. צילום: ויקיפדיה
תחנת הרכבת בשדרות. צילום: ויקיפדיה

רכבת ישראל הפסיקה את פעילות קו הרכבת אשקלון-שדרות ב-8 ביולי עם תחילת מבצע "צוק איתן", בעקבות ירי הרקטות והטילים הבלתי פוסק לעבר שדרות ויישובי הדרום.

נסיעה בחינם

עם פתיחת הקו לשדרות, לפני כשמונה חודשים, החליט השר כץ לאפשר לתושבי הדרום לנסוע ברכבת ללא תשלום לכל חלקי הארץ עד להודעה חדשה, במטרה לעודד את התושבים והסטודנטים הלומדים באזור להשתמש בשירותי הרכבת. גם עתה יכולים תושבי שדרות, נתיבות, אופקים והמועצות האזוריות שמסביבן, לנסוע חינם ברכבת, משדרות לכל חלקי הארץ ובחזרה. בנוסף לכך, זכאים לנסוע חינם גם אלפי הסטודנטים והמרצים הלומדים במכללת ספיר וכן תושבי המועצות האזוריות; שדות נגב, שער הנגב, מרחבים, אשכול ובני שמעון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן